Medya bana ait öyle koyayım nasıl olacak bakalım dedim.Öncelikle bölüme başlamadan önce yorum ve oylama yaparsanız beni çok mutlu edersiniz.
Ve hepinizin bayramını en içten dileklerimle kutlarım,iyi bayraklarımız olsun inşAllah 🫶🏻🤍
Elif'ten
"Şşş tamam bölme uykunu, uyumaya devam et güzelim."
Bedenimin kollar tarafından havalandırıldığını hissediyorum. Gerek yok ben yürürüm demek istesem de kendimde o gücü hissedemiyordum. Bende akışına bırakıp Ayaz tarafından taşınmanın keyfini çıkarmaya karar verip tekrar uykuma kaldığım yerden devam etmeye başladım.
Ne kadar süre geçti bilmiyorum ama tekrar kucaklandığımı hissediyordum. Biraz sonra arabanın kitlendiğine dair ses duyuldu sonra Ayaz'da yürümeye başladı. Kucağında benimle beraber asansöre binip düğmeye bastığında kapılar kapandı.
Gözlerim şuan kapalı olsa da bilincim çok hafif açık olduğundan ne olduğunu yada ne yaptığını hissedebiliyordum. Asansörün kapıları açıldığında Ayaz dairemizin önünde durup kapıyı anahtarla açıp içeri girip ardımızdan kapıyı kapatıp kiltledi.
Tekrar yürümeye başladığında biraz sonra kendimi yumuşak bir zeminin üzerinde hissettim. Üstümdeki ceketi çıkarıp kenara koydu ve başımı da yastığa yerleştirip üstümü örttü. Üzerimden ayrılmadan önce ise anlımdaki saçların başladığı yerde dudaklarını hissettim.
"Tatlı rüyalar melek karım."
Uyumak istemiyordum. Kalkıp ona iyi geceler demek istiyordum ama üzerimde inanılmaz bir ağırlık vardı. Kalkamadım da zaten bedenimi uykuya teslim ederken yatağın yan tarafının biraz çöktüğünü hissettim.
Gözlerime dolan ışık bana rahatsızlık verirken mecburen gözlerimi açtım ama açmaz olaydım. Resmen Ayaz'ın içine girmiş sayılırdım. Bacağımın birini onun üzerine atmıştım. Rezil bir pozisyonda uyuyorduk. Neyseki Ayaz bu halimizi görmemişti şükür ondan önce uyanmıştım. Yoksa tüm gün bunun imasını yapar dilinden kurtulamazdım.
Kolumdaki saate baktığımda 9 olduğunu gördüm düne oranla bugün baya erken kalkmıştım. Kalkıp kahvaltıyı hazırlamaya karar verince Ayaz'ın üzerindeki bacağımı dikkatli bir şekilde çektim. Onu uyandırmamaya özen gösterdim. Gerçi asker adamdı en ufak bir hareketimle uyandığına emindim ama ben yine de dikkat ettim.
Vücudumu gerdirerekten yataktan kalkıp lavodaki işlerimi hallettim. Saçımı güzelce tarayıp yukarıdan bir at kuyruğu yaptığımda ensem ferahlamıştı.
Sessizce odadan çıkıp kapıyı kapattım. Buraya ilk geldiğim gün yani 4 5 ay öncesi ilk gece bu evde kalmış sabahına da börek açmıştım. Ayaz da baya beğenmişti. Yine börek açmaya karar vererek kollarımı sıvadım.
Yaklaşık 1 saat kadar börek açıp içini hazırlamakla geçirdim. Yarısını patatesli yarısını da peynirli yapmıştım. Değişik çeşit olsun istedim. Ocağa da çay suyu koyduktan sonra tepsiyi fırına verip ayarlarını yaptım.
Dolaptan satalık,domates,biber,peynir,zeytin,reçel ve haşlamak için yumurta çıkardım. Yumurtaları da suya koyup minik tencerenin içine aldım.
Dolaptan çıkardığım şeyleri tabaklara koyup sildiğim masaya dizdim. Çatal bıçak, bardak,servis tabağı ve tuzluk falanda koyduğumda her şey hazır sayılırdı. Böreğin çıkmasına da 10 dakika kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMENİM
Fiksi RemajaElif ~ Ayaz Yeni mezun olup doğu görevini yapmak üzere Mardin'e taşınan anaokulu öğretmeni Elif ve Annesinin zorla evlendirdiği Ayaz , asker ve rütbesi "Yüzbaşıdır" ; aynı zamanda küçük bir kızı vardır. Eşine gelecek olursak eşi doğumdan sonra onla...