16

88 17 5
                                    

Sunjung ile buluşmalı mıydı? Gerçekten bu proje Heeseung'a mı aitti ve Sunjung bunu ona öylece geri mi verecekti? Bu işin içinde başka şeylerin olduğunu biliyordu Jake. Tam da Niki ile kavga ettikten sonra ona böyle bir mesaj gelmişti. Bu demek oluyordu ki Niki, Jake'in bir şeyler bildiğinden şüpheleniyordu. Demek artık kartlar açık oynayacaklardı.

Jake hemen ayağa kalktı. Kendi çalışma masasına gidip tabletini çıkardı. Not uygulamasını açınca karşısına eskiden aldığı birkaç not çıkıverdi. Fakat şimdi onlarla ilgilenecek vakti yoktu. Hemen bir şema çizmeye yeltendi. Görsel olarak görmek bazen sadece düşünmekten çok daha etkiliydi.

Merkeze sevgilisinin adını yazdı. İki ok çıkartarak Sunghoon ve Jay'i ekledi. Bir oka Soohee'yi diğerine de kendini yazdı. Kendinden çıkardığı üç oka üç tane arkadaşını yerleştirdikten sonra Sunghoon ile Sunoo'yu birleştirdi. Soohee'den çıkardığı oka Sunjung'u yazdı ve onları Sunghoon ile bağladı. Niki'den bir ok çıkardı ve K'i yazdı. Daha sonra bu iş başladığından beri olan olayları tek tek gözden geçirmeye başladı.

Kendisinin bu planın bir parçası olmasının şans eseri gerçekleşip gerçekleşmediğini bilmiyordu. Bu yüzden değerlendirme yapmak zordu.

İlk olarak Niki'nin onu ısrarla o gece bara götürmek istediğini düşündü. Niki tabii ki Heeseung'un projesinin o zaman çalınacağını biliyordu. Bara gittikleri an Jungwon ve Niki masadan uzaklaşmıştı. Jungwon da bu işin içinde olabilir miydi? Jake bu ihtimali değerlendirmek bile istemedi fakat aklının bir köşesine yazdı. Daha sonra kendi ekibinin Heeseung'un ekibi ile ne kadar bağlantılı olduğunu fark etti. Sunoo, Sunghoon ile çıkıyordu. Jungwon ve Jay'in de aralarında benzer bir durum vardı. Bunların hepsi sahiden tesadüf müydü?

Jake, K'in partisine gittikleri zamanı düşündü. Sunghoon ve Sunjung'u görmüşlerdi. Eğer Sunghoon bu işin içindeyse onlardan bilgi almak için Sunoo ile çıkması muhtemeldi. Hem Niki de ona bu konuda yardımcı olabilirdi? Peki ya Soohee? O da sonuçta Sunghoon'un kuzeniydi. Heeseung ile çıkmasının arkasında bir amaç olabilir miydi?

Jake bu ihtimalleri teker teker değerlendirdi ve bir karar vardı. Yarın Sunjung ile buluşacaktı. Onun dikkatlice ağzını arayacak ve gereken bilgiye ulaşacaktı.

Bunun için ilk önce arkadaşlarını uykularından uyandırarak Maki'nin mekanına topladı. Üç kişi uykulu bir şekilde oturmuş onu izliyorlardı. Hiçbiri Jake'in neden onları alelacele buraya çağırdığını bilmediğinden onun telaşına ortak olamıyorlardı. Bu sırada Jake ise beyaz tahtayı onların önüne sürüklemekle meşguldü.

"Proje teslimine ne kadar kaldı?" diye sordu beyaz tahtaya tabletinde yazan bilgileri geçirirken.

Heeseung esneyerek, "1 haftadan az." diye cevap verdi. Heykel hazırdı fakat raporunu tekrar hazırlamak çok zaman alıyordu. Yaptığı ölçümler, esinlenmeler, taradığı kaynaklar, kullandığı malzemelerin ölçüleri kısacası hepsi o rapordaydı. Yedeklemediği için kendine o kadar kızıyordu ki.

"Sizi buraya topladım çünkü Sunjung bana proje raporunun resimini yolladı."

Jake'in lafını bitirmesi ile üç çift göz şaşkınlıkla açılmıştı. Bir anda üzerlerindeki uyku hali kalkarken Heeseung sinirle pozisyonunu değiştirdi. Jake onların şaşkınlığını tabii ki anlıyordu. Kendisi de en az onlar kadar büyük bir tepki vermişti. Bu yüzden buraya onları hemen toplaması gerekmişti zaten.

"Neden sana yollamış resmi? Niye Heeseung değil?" dedi Yudai sorgular bir şekilde. Açıkçası onun neden burada olduğunu kimse bilmiyordu.

"Bilmiyorum." dedi Jake. "Beni yarın konuşmak için çağırdı. Muhtemelen artık her şeyi hazırladılar ve projeyi teslim etmeyi planlıyorlar. Son bir oyun olabilir bu."

GO BIG or GO HOME [HEEJAKE] *askıda*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin