Bab:19

11 1 0
                                    

Selepas sahaja malam itu mereka semua balik ke bilik masking masking setelah habis waktu makan katanya mereka mahu berehat jam pun menunjuk pukul 8:13 malam cepat sahaja masa berlalu...

Habis bersurai Darren terus memasuki bilik tidurnya mirra yang baru sahaja tidurkan dafizz Dan Arinna dia mengankat wajahnya ke arah  darren lalu memandang Kan wajahnya ke arah darren dengar muka hairan?

"Aaaa...awak tadi awak cakap apa dengar papa dayyan dengan divan semua? Awak mengumpat saya ehh!?" Mirra memberi pandangan tajam Ke arabo Darren manakal Darren lalu duduk dia atas katil disamping mirra

"Tak lah tadi saya cakap pasal hospital.."Darren memberi kan satu senyuman kepada mirra rapi tidak kepada mirra dia jadi lebih hairan

"Tak mungkin tidak kenapa papa menjerit bagai tadi awak jangan berani tipi saya ia akan bawa mau pada awak" mirra menunding jari Ke arah Darren lalu memberi pandangan yang serius

"Apa apa dah pandai lawan cakap suami eh siapa ajar siap mat menjelang tiba lagi awak ingat awak malaikat maut Ke ha" namun mirra tidak bernasib balik malam itu tangan Darren lalu memegang pinggang mirra ia membuat muka mereka kini hanya seinci sahaja muka bulat milik mirra bertukar menjadi warna esperti biji tomato...

"Eee apa awak ni sana lah ANAK tenfah tidur tu dah lewat saya nak tidur..."mirra cuba untuk menolak Darren namun dia tidak lepas dari dakapan Darren

"Malam ni abang nak awak jadi banyak peluk abang boleh?"dia memberikan senyuman sinis kepada mirra namun ..

"Eee jangan nak gatal dah bye nak tidur goodnight!" Mirra terus menyulubungi dirinya Ke salam selimut Darren hanya mampu menggelengkan kepala tetapi dia ikuti mirra menyulubungi selimut itu juga laju sahaja tangan nya pergi memeluk pinggang isterinya itu...

"Goodnight Sayáng"

Tiba tiba pada pukul 3 am ada bunyi panggilan dari phone milik Darren yang Masih berdering di atas meja yang berada di tempo katil itu...lalu ia membuat Darren terjaga tanpa mengganggu anak anaknya Dan isterinya yang sedang nuenyak tidur lali laju sahaja dia menyapai phone milik nya itu lalu menjawab panggilan ITU tanpa melihat siapa yang call dia pada pagi buta ITU...

"Ha lo siapa ni" lalu dia ikut juga menjawab panggilan ITU salam keaadaan mamai

"Woi,aku lah airel aku DENGAN team dah buat search pasal dak si Alaska ni
Orang dalam aku dia dapat tahu yang Alaska tengah membuat sesuatu dadah yang baru iaitu dadah suntikan.." jelasan Oleh airel membuat Darren tersedar Dari mamai ya

"Mmm kau kenapa tak bagitau esok esok aku datang lah bengong tunggu ajalah aku baru nak tidur dalam keadaan nuenyak ni ehh kau ni kena kang" lalu Darren terus memarahi airel kerana mengganggu waktunya...

"Mmm yelah assalamualaikum" laju sahaja Darren menekan butang tamat panggilan...

Kerana Dia Milikku (IN EDITING)Where stories live. Discover now