Darren masih keliru...tentang apa yang baharu sahaja dicakap oleh Daris sebentar tadi...
"Apa kau ni call, tiba tiba cakap ada orang target family aku siapa? dan kenapa?"
Ujar Darren dengan nada tidak berpuas Hati akan apa yang di CAKAP oleh Daris...
"APA yang susah sangat Kau nak faham ni?! Dah nanti settle Balai!"
Daris sudah menahan tahap kesabarannya akan keliruan Darren yang lambat ITU...
Lambat laun Darren memberi tahu alasan nya Ke mirra bahawa dia akan Ke hospital sebentar ...
Setelah sampai di Balai polis darren terus memasuki bilik musyuarat, Macam biasa memang itu sahaja tempat mereka berbincang...
Darren melabuhkan punggung Nya Ke kerusi berwarna merah gelap ITU dengan Muka yang resah kerana Masih tidak faham akan percakapan Daris terhadapnya...
"Eh bangang Kau ni sejak berbini dah Ada anak memang teruk perangai Kau erk makin blur teruk!"
Ujar hafiq dengan nada yang dingin sekali...Suasana agak menggerunkan semua kelihatan serius memaandang Darren...
"Kau takyah nak kutuk aku sangat Kau tu pun sama ada bini juga Kan jangan sampai AKU bagitau qaisara yang Kau tu suka rembat duit orang je kerja!"
Hafiq terus terdiam Dan dia kembali semula dengan percakapan yang seperti separa marah...
"Jangan libatkan qaisara dalam cerità ni!"
Hafiq sudah marah sekali akhirnya rahsia paling besarnya terbongkar dengan sekelip Mata, sebenarnya Bukan bujang pun tapi dah Ada bini dah pun hanya dia yang tidak mahu CAKAP kerana dia fikir pada Umur dia belum Masih kahwin lagi Dan berlakon seperti bujang!
"What the hack hafiq ada bini...! Baguslah tu takyah AKU pergi thmah Darren jauh jauh nak makan lepas ni suruh bini kau masak lebih!"
Airel terus meminta minta agar dimasakkan maklumlah terpaling single...
Dengan tiba-tiba seseorang menghempas pintu bilik musyuarat itu siapa lagi Kalau bukan syafiq!
"Apa korang bising bising ha? Dari atas boleh dengar tau tak? Kalau chief dengar Macam mana?!"
Alamak!?
Mengalahkan mirra! Lebih garang woooSyafiq melabuhkan punggung Nya Ke kerusi bersebelahan projektor yang diaktif Kan dengan Gambar biodata Alaska di situ...
"Dari Kau gaduh sebab bende remeh baik Kau fikir Macam mana nak dapat Alaska sewel ni"
Terkekek kekek airel ketawa dengan riangnya
"APA kau gelak gelak"
Syafiq sudah memberi pandangan yang betul betul tajam dengan Muka serius Nya. Kan orang tua selalu CAKAP ketawa jangan lebih lebih nanti berduka.
"Mari Kita berbincang , esok Kita mula"
Korang JANGAN lupa baca novel MURID ITU ISTERI AKU! Sila baca erk JANGAN lupa bagni Starr Kat bawah tu!
YOU ARE READING
Kerana Dia Milikku (IN EDITING)
General FictionKerana kau ditakdirkan untukku Walau apa jua berlaku dia akan tetap milikku (Btwy dh baca Jgn lupa vote)