Bab:22

35 0 0
                                    

"sayang Abang dah balik!" Jeritan ITU membuat mirra terdengar melalui dapur...

Laju sahaja Darren memeluk pinggang mirra Dari belakang..

"Abang.. mak dengan ayah,meer Ada lah segan .Cuba tengok meja makan tu..." Laju mirra memuncung kan bibir Ke arah meja makan ITU

Lalu lelaki itu  pandang ke arah meja makan dengan muka cool dia CEH! Buat muka macam tak ada apa apa jadi

"HMP HMP... Tersedak pulak...aaa Abang Amik air kejap.." malu Darren hanya tuhan sahaja yang tahu...

"Dah lah Darren nak oii kamu pergi mandi lepastu solat dulu dah pukul 5:30 ni mandi dulu lepastu Turun makan Sama Sama ya"

ujar mak mirra kepada Darren . Dia hanya menganguk sahaja tanda setuju...dia terus menaiki lift untuk Ke bilik dengan muka malunya mirra hanya mampu tergelak sahaja melihat gelagat suaminya itu...

Selesai sahaja mirra dan meer bermain dengau Arinna dan Dafizz mereka kembali Ke Meja makan setelah melihat Darren sudah pun turun Dari bilik Lalu duduk di kerusi meja makan ITU

"Darren dah selesai tugas kamu di hospital?" Pertanyaan ayah itu membuat Darren  terkedu sebentar

"Ohh...ok je ayah Cuma Ada pesakit tadi cederà parah tu yang awal dah pergi tu lapar dah ni pagi tadi tak sempat makan terus keluar ayah"

Ujar Darren dengan penuh yakin akan penipuan Nye ITU TIDAK akan siapa siapa yang tahu kecuali ABANG Adik Dan papa sahaja...

Di ruang Meja makan ITU sungguh sunyi sesorang pun TIDAK bernyaut untuk bercerita atau borak kosong hanya sekadar makan sahaja...

Usai sahaja makan mereka semua balik Ke bilik masing masing yang telah di sediakan manakala Darren Dan mirra mendukung Arinna Dan Dafizz masuk Ke ruang bilik untuk memberi mereka tidur kerana sudah lewat  malam cepat sahaja masa berlalu...

"Aaaa sayang Abang penat...sangat ni picitkan belakang bang bolehh..."

Darren memberi nada yang sangat lahh manja...

"Alaaa esok boleh tak Hari ini mirra nak haha Arinna dengan Dafizz.."

Mirra memberi alasan Palsu kerana dia tahu niat sebenar Darren...

Lelaki itu  mula bangun dari katilnya kemudian mendekati mirra selangkah demi selangkah kini mereka dekat yang sangat lahh dekat...

"tau kan dosa kalau tak ikut arahan suami.. so sayang nak abang  heret sayang naik  katil or sayang yang tarik abang naik katil choose what you want number one or two dear please make it faster....."

Darren yang mulanya berada di kerusi kini berada di atas katil  kemudian menjadi nada godaan

Pada malam itu hanya tuhan sahaja tahu perasaan mirra yang Amat lahh menggerikan....

To be continued...

__________________________

Korang Dhy_Mad ada buat cerita BARU pergi bacaaaa maybe best maybe tak TAPI korang patut baca yaaaas

Kerana Dia Milikku (IN EDITING)Where stories live. Discover now