2. Bölümden herkese selamm umarım karakterleri beğenmişsinizdir.
Sizi seviyorum. ❤️
Oy ve yorum atmayı unutmayın❤️🎀
Annemin dediğine göre hastaneden aramışlar birşeyler zırvalamıştı. Neymiş doğduğumda karışmışımda. DNA testi yaptıracakmışlarda.
Konuştu işte. Bende klasik eşofman tişört kombinimle. Her zamanki gibi mükemmelim. Hastaneye gidiyorduk.
Ha bu arada ben Ada. 17 yaşındayım. 1 ay sonra 18 olucam inşallah allah nasip ederse. 18 e girer girmez kendime ev alıp bu delilerden kurtulmak istiyorum. Allahım lütfen.
Hastaneye gelmiştik. İçeri girip bizi yönlendirdikleri odaya girdik. Odada bir kız vardı benim yaşımda. Bir tane erkek vardı. Bana benziyor lan bu. Birde ebeveynleri. Onun dışında dalyan gibi adamlar erkekler vardı. Kaç tane lan bunlar. Amk hepside bana benziyor. 4 tane adam olan erkek var. Biri benim olsa miss. Ama birinin kucağında bebiş var. Allahım çok tatlı.
Odaya girdiğimizde doktor ufak bir açıklama yaptı. Sonra test için o kızla beni odaya aldılar. Ve babamlarıda. 1 saate açıklanırmış. Paranın gücü.
1 saat sonra
Hastaneye geri girmiştik. Ve test açıklanıcak inşallah.
Doktor konuşmaya başladı. Ama sesi titriyordu. "Ada Aslan %100 Altay Çakır'ın kızıdır. Buse Çakır %100 Ahmet Aslan'ın kızıdır." Dedi ve yutkundu. "Biz hastanemiz adına çok-" devamı yok. Adının Altay olduğunu öğrendiğim. Adam bağırdı.
"Lan ben sizin yapacağınız işe tükiriyim. Ben 17 yıl boyunca kendi öz kızımdan uzak kalmışım. Ne zırvalıyorsun." Dedi Altay Bey. Adam haklı dağılın.
Adam haklı da zengin olduk kız. Ohh gelsin paralar.
İç ses SUSS AMK SUS. Senin adın bundan sonra PAKİZE KEZBAN. Evet adın bu.
Ahmet yani üvey babam koşarak öz kızına yani Buseye sarıldı. Üvey annemde. Bende koltuğa oturmuş onlara bakıyordum.
"Oh canım kızım. Sen sen aynı bensin. Bu kız değil sürtüğün teki." Demişti. Pardonnn hayırdırr.
"BAK AHMET SES KES BİLADER YOLARIM SENİ." Diye bağırdım. Ahmet bana baktı. "Konuş konuş herkes nasıl biri olduğunu görsün." Demişti. Allahım sabır.
"Bak canım benim senin yaptıkların dan konulmamıştım ama buraya kadar geldi. Sen nasıl birisin ya. Ne saçmalıyorsun." Demiştim. Konuşamıyordum düzgün. Sinirlerim bozulmuştu. Hayat üstüme üstüme geliyor kaydeş.
Altay Bey yanıma gelip. "Sakin ol. Bu adamın ne kadar piç birisi olduğunu biliyoruz." Demişti. Kafamı salladım. Altay bey bana sarıldı. "Ailemize hoş geldin Ada." Demişti. Sanırım hızlı gidiyoruz.
"Ada. Çok güzel isim. Bende Gizem. Annen oluyorum. Sanırım. Dimi." Demişti. Gençler ufak bir kahkaha attı ve. "Evet anne öyle oluyorsun." Dedi sarışın biri. Hepsi sarışın amk.
"Adacım eve gidince sana herşeyi anlatıcam abilerinle öyle tanışırsın bebeğim. Şimdi burda durmayalım hadi gidelim." Demişti. Ama üvey babacık. "Herkes kendi kızını alsın nüfusuna geçirsin en iyisi bu olur zaten. Konuşmaya gerek yok. Ben kızımı alıyorum gidiyorum." Dedi ve çıkıp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAKIRLAR//Gerçek Ailem
أدب نسائيNerden bile bilirdim. Nerden bilicektim. Gerçek ailem olmadıklarını. 17 yıl koskaca 17 boyunca yapmadıkları kalmadı. Ben bu zamandan sonra ne yapıcaktım.