Jungkook:
Bir tanem
Geldim ben
Açar mısın kapıyıTaehyung:
Aaa
Kim oJungkook:
Dark Web KillerTaehyung:
Xmşwlspqdlwl
Salak***
Taehyung yemek masasından kalkıp çalan kapıya doğru ilerledi. Masadaki babaları ve amcası ona anlamaz bakışlarla bakarken, o açıklama yapma gereğinde bulunmadı. Kapının önüne geldiğinde birbirine girmiş olabileceğini düşündüğü sarı tutamlarını ince elleriyle düzeltti. Ardından ise kapıyı açtı.
İlk gördüğü şey elinde bir demet papatya ile dikilen Jungkook'tu.
"Jungkook... Bunlar çok güzel."
"Senin kadar değiller güzel omegam."
Omegam.
Jungkook ona ilk defa omegam diyordu.
"Kız Taehyung! Kimmiş gelen?!" İçeriden gelen Jin babasının bağırma sesi ile Jungkook bile irkilmiş, Taehyung'a bakmıştı. Taehyung gülümsedi. Elinden tutup içeriye çekti alfayı.
"Omega babam." dedi sesin sahibini kastederek.
Jungkook kapıyı kapatan omeganın tatlı yüzünü ve kızaran yanaklarını görünce dayanamamış, ellerini kendinden kısa çocuğun şakaklarına yerleştirip kızaran yanaklarına minik birer öpücük kondurmuştu.
Taehyung ise kafasını kaldırıp dudaklarını Jungkook'un dudaklarına bastırdı. "Anamın babamın evinde yaptığına bak."
"Beni öpen sendin sarışınım."
"Sen de öp."
Jungkook yaklaşıp kendisi bastırıd bu sefer dudaklarını dolgun dudaklara. "Ohh be... 48 bölüm Arı Maya'dan sonra ilaç gibi geldi."
İkisi de kıkırdadı bu dediğinden sonra. Taehyung elini Jungkook'un eline atıp minik adımlarla salona doğru ilerledi. Omega babası ile Hoseok amcası sülalenin dedikodusunu yaparlarken, alfa babası çıtını çıkartmadan dinliyordu onları. Keza kötü bir şey derse, omegasından bir kaç terlik yiyebilirdi.
"Baba şey... Jungkook geldi."
Herkes gelen ikiliye döndü. Şaşırmışlardı. Zira kimse bu kadar yakışıklı beklemiyordu Jungkook'u.
"Aman Tanrım... Bu nasıl bir fazilet böyle!"
Aniden ayaklanan Hoseok, Jungkook'un önüne geçip alıcı gözüyle süzdü.
Nasıl, nasıl bu kadar yakışıklı olabilirdi bu çocuk? Taehyung tam da gözünden vurmuştu ha turnayı! Cimcimeee...
"Baba! Amcama bir şey söyle!"
Taehyunh amcasının yine eskileri tekrarlamasını istemiyordu. Eskiden o kadar takmasa da şimdi takacaktı. Çünkü Jungkook, farklıydı. Bir kere kalbine yer edinmişti alfa onun.
"Hoseok..." dedi Jin kardeşini uyararak.
Hoseok'un derdi aslında Jungkook falan değildi. Her zamanki düşüncesiydi aklına takılan.
Taehyung'u üzecek mi?
Ona göre test yapardı her seferinde. Ama bu sefer teste gerek kalamayacak gibiydi. İçine sinmişti yakışıklı alfa.
Jungkook ona tren görmüş inek gibi bakan büyüğüne koca gözleriyle bakıyordu. Hoseok ise bir anda onu çekip sarıldı. Ardından ise kulağına tehditkar bir fısıltı bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Blonde Omega |taekook|
FanfictionBilinmeyen numara: Yüzüme otur çakma sarışın sarısın: Host ulan