20

239 29 4
                                    

oy ve okunma sayısında ciddi bir düşüş var. bu şekilde giderse bölüm atmayı düşünmüyorum. umarım 20.bölümr kadar gelip de şu amk yıldızına basmaya üşenmezsiniz.

teşekkürler.

iyi okumalar.



yakışıklı alfam-sarışınım

jungkook:
bebeğim
ufak bir işim çıktı
sizi biraz geç alabilirim
görüldü

taehyung:
sorun değil sevgilimm
hoseok amcam zaten bir iki saat daha gezdiricek gibi duruyor
offf
resmen köpegi yaptı bizi ya😡😡
bi tasma baglamadıgı kaldı 😞😔🥺

jungkook:
kıyamam miniğimee
merak etme
kaslı kahramanın seni kurtaracak💪💪💪

taehyung:
kurtarsın🥺🥺
yazıyor...
ggukie
amcam bagırıyor car car
gucciye girecekmisiz-_- (vizyonsuz sanırım)
gitmem gerekli yani üzgünüm:(

jungkook:
sorun değil güneş saçlım
işiniz bitince yazarsın

taehyung:
hm hm 🥺
hadin
öptüm yanaklarından
[★]

jungkook:
öptüm dudaklarından
görüldü
[✯]

°0°

taehyung~

"AAAAAY! YENİ SEZON ÜRÜNLERİNE BAKIN!"

Hoseok amcam son bir kaç saattir olduğu gibi tekrar heyecanlı çığlıklar atarak mağazadan mağazaya koşarken, sonunda Gucci'de karar kılmış gibiydi. Anlayamıyordum ki! Bu kadar çığlık attığı kıyafetleri bir görseniz! Korkunçlardı!

"Leopar deseni ve cırtlak pembe mi...?"

Tabii kulağıma fısıldayan Jimin de bana katılıyor gibi gözüküyordu. Hoseok amcam kıyafetleri fiyatlarına bile bakmadan sepetine eklerken biz de kös kös onu izliyorduk.

Benim için belki de onlarca hediye almıştı ama açmaya korkuyordum. Hele ki bu sabah Jungkook bizi mağazaya bırakırken kulağıma fısıldadıklarından sonra...

"Sana öyle ciciler alacağım ki... Ah geceler vah geceler-"

"Ya of! Sus amca ya!"

Her an içinden dildodan tut, dantelli tangalar bile çıkabilirdi. Tanrım... Korkunç.

Hâlâ bakışlarımız Hoseok amcamdayken o belki de yirminci ürünü sepete koymuş, aniden hortlak gibi arkasındaki çalışana dönmüştü. Umarım bir rezillik çıkmazdı.

"Ne diye geziyorsun peşimde kuyruk gibi kız!"

Son cümlesinde o cırtlak sesiyle bağırınca tıpkı bizim gibi çalışan kız da yerinden sıçramış, gözlerini şaşkınlıkla büyütmüştü. "Beyefendi yanlış anladınız. Ben yardımcı olmaya çalışıyordum-"

"Bir dona iki kıç mı sığdıracağız? Neyin yardımı lan! Hoşt!" Kızı bir hışımla arkasına döndürüp sırtından itekleyerek uzaklaştırmaya başladı. "Hadi kış kış!"

Fake Blonde Omega |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin