24

185 29 11
                                    

"Taehyung'um..."

Üzerinden ayrıldı ve yatakta diğer bir kenarına uzandı. Elleri hâlâ minik sevgilisinin saçlarını okşuyor, kendisine doğru dönen oğlanın kedi mırıldanmasına benzer çıkan tatlı nefeslerini dinliyordu.

"Hmm?" Küçük olan, saçındaki koca eli elleriyle kavramış ve avuç içine kokulu bir öpücük bırakmıştı. Bacak tüylerini almadığını sonradan hatırlamışken, yaramazlık yapmamaları onun şu anda rahatlamasına yeter de artardı.

Fakat alfasından gelen en ufak bir soru, belki de bu huzurunu bozacak en büyük şey olabilirdi.

"Üzerinde neden başka bir alfanın kokusu var?"

Omeganın kedi gözleri şaşkınlıkla irileşmiş, beklemediği bu soru karşısında resmen dili tutulmuştu. Biraz önce öptüğü koca ellerdeki tutuşu gevşedi ve dudaklarından ufak bir mırıltı duyuldu. "Ne?"

Sorduğu sorunun aksine ifadesi oldukça sakindi alfanın. Yan şekilde yatıp Taehyung'a ve onun şekilden şekile giren ifadesine bakarken, oldukça rahat görünüyordu. Keza, rahattı.

"Sadece bir soru soruyorum Taehyung?" dedi ciddi bir ses tonuyla. "Benim omegamın üzerinde neden başka bir alfanın kokusu var?"

Taehyung her ne kadar, bu iğnelemeye rağmen hiç bir şey yapmadığını bilse de endişe etmekte haklıydı tabii. Ruh eşini bulmuş olduğundan, kendi feromon kokusunu alamıyordu. Bu da üzerinde farklı bir alfa kokusunu ayrıştıramamasının en büyük nedeniydi.

"Ne kokusu Jungkook..." dedi neye uğradığını şaşırmış gibi, zar zor konuşurken. Ciddi anlamda bir duygu şoku yaşamış gibiydi. İlk defa Jungkook tarafından bir ihanetle suçlanıyordu.

Etmediği bir ihanet ile hemde.

Nedensiz bir sessizlik çökmüştü. Jungkook bir kolunu kafasının altına koymuş, yüzünü başka bir tarafa çevirip sırtını yatakta buluştururken; Taehyung şoktan yeni çıkmış bir şekilde sevgilisine doğru yanaşmıştı. "Jungkook... Ben neyden bahsettiğini anlamıyorum. Hiç bir alfayla yakınlaşmadım!"

Bir cevap almayı beklemeden bir bacağını adamın üstünde attı ve gövdesine oturup yüzünü kendisine doğru çevirdi. Konuşurken kendisine bakmasını istiyordu.

"Kokumu bile alamıyorum. Tek yakınımdaki alfa... şey belki Yoongi hyung olabilir-" Yanağında hissettiği koca el ile sözleri kesildi.

Alfa olan yüzündeki yumuşak bir gülümsemeyle omegasının tombul yanaklarını okşamış, gergince kendisini açıklıyor oluşunu tatlı bulmuştu. "Sana güveniyorum bebeğim. Bahsettiğim alfa kokusu, düşündüğünden de narin."

"Hm?" dedi anlamadığını belli ederek. Jungkook bilmece gibi konuşuyordu ve omega bundan tek bir şey bile anlamıyordu. Tek bildiği şey; duygu karmaşasından dolayı gergin bir feromon yaymaya başladığı ve midesinin bulandığıydı. Hiç bir şey yapmamışken suçlanmış hissetmekten nefret ediyordu.

Kollarını uzatarak Jungkook'un göğsüne tamamen uzandı ve ellerini boynundan geçirdi. "Her ne kadar aptal bir sarışın olmasam da, dediğini anlamadım Jungkookie." Sonra ise elini görüşüne götürdü. "Ay midem birbirine girdi yav..."

Kıkırdı Jungkook. Elini göğsünde boylu boyunca uzanmış ve bacaklarını oturduğu yerden kırmış olan oğlanın göbüşüne götürüp okşadı. Tam konuşmak için dudaklarını ataladığı sırada üzerindeki sevgilisi elini ağzına götürmüş ve öğürmüştü.

Aniden ayaklanan Taehyung, midesinin gitgide daha da bulandığını fark ederken ortalığa kusmamak için elini ağzından çekmeden odasının tuvaletine koşturmuştu. "Taehyung!"

Fake Blonde Omega |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin