Son elbiselerimi de alıp valizime koydum, valizimin ağzını kapatıp Kolundan tutup odamdan çıktım.
Nereye diye soracak olursanız beni evlatlık edinen adamın yanına gidiyorum, ailem var mı Evet var kocaman bir ailem vardı ama sebebini bilmediğimi bir şeyler yüzünden 15 yaşında bir yetimhaneye bırakıldım.
Şimdi bir adam karşıma çıkıp benimle aile olmak istiyor ,onun kız olmamı .
Bir aralar çok sevdiği kadına benzedimi söyledi, çok direndim Çünkü hiç kimseyi istemiyordum o kadar tükenmiştim ki ama zor da olsa kabul etmeyi başardı.Elimde valezimle merdivenlerden indim, son kez bu binaya baktım , ama nedensizce yapıyorum bu hareketi Sadece burada değil, buradan her çıkışımda bakıyorum sanki bir daha hiç gelmeyecekmişim gibi .bu zamana kadar hep tekrar geliyordum ama şimdi bir dağa asla girmeyeceğim. İnşallah.
Karşındaki adama bakıp zoraki bir şekilde güldüm,
yapabilir miyim bilmiyorum ama ona iyi bir kız çocuğu olmaya çalısacağım.
"Hare nasılsın heycanlı mısın?"
"Hayır"
"Anladım,arkadaşlarınla vedalaştıysan gidelim o zaman""Vedalaşacak arkadaşım yok "
"olsun dedim ya sana benim bir kızım var onunla çok iyi bir arkadaş olacağını umuyorum "
Başımı eğip,umut ederek
"umarım "dedim.
Arabaya binip yol aldık, umuyorum ki kızınla iyi anlaşırız yoksa bir zindandan çıkıp diğerine girmiş olucağım.
Ben yolu izlerken o kızından bahsediyordu .
Benden bir yaş büyük,ve söylediğine göre beni merak ediyor geleceğim günleri sayıyormuş bir sürü planlar bile kurmuş gezintiler piknikler alışverişler bunlara hazır değilim sonuçta onu tanımıyorum ve o benim için bir yabancı bana gösterdi samimiyeti ben de bulmaya bilir .Eve varmıştık . Şöyle bı kafamı kaldırıp bakınca gerçekten zengin ballıymışım diyorum, ama ne ballı.
Bilmiyorum ama içimden bir ses gerçek ailemde görmedim sevgiyi bu adamda göreceğim diyor.Umarım,ne çok umudum var .
Şöfer valizimi getiriken bende Ali amcayla Birlikte eve girdim ,kapıyı otuzlu yaşlarında bir hanımefendi açtı hafif gülümseyerek hoş geldiniz dedi, bende hafiften gülümseyerek karşılık verdim onun gibi."Şimal evdeki personellerimizden,Şimal Emel geldi mi? "
"Hiç gitmedi ki ,ablasının geliceğini bildiği için okulu astı bu bugün "
Gülümseyerek verdiği cevaba ben şok içinde dinledim, pardon pardon ablamı dedi o canım daha neler."Ablaaa"
Diye bir ses geldi arkamı döndümde uçarak buraya gelen meşhur Emeli gördüm ama bir dakika ne ablası lan!
Sıkıca sarılım
"Ablamm gelmiş canım ablam""Pardon ama Emelcim sen benden bir yıl büyüksün"
"Amaaan kim 365 günü kafaya takıyor ki hem bak sana neler yaptım canım ablamm"
Bilerek mi yapıyordu sanki çok normalmiş gibi bide 'kim takar' diyor.kolumdan tutup çekiştirken cevap verdim.
"Ben...ben takıyorum"Ama takan kim, galiba ilk sıkıntımız şimdiden oldu bile:-)
🌸
"Abla bugün alışverişe gidelim "
Tabaktaki böreği ağzıma atmadan cevap verdim .
"Gerek yok ebliselerim var "
"Olsun benim yok hem kardeş abla alışveriş yapıcağız çok güzel değilmi"
Dibime girip sırıtmıştı ,galiba artık bu ablasına alışmam gerikiyor
"Hare istemiyorsa zorlama Emel bugün evde oturup abla kardeş tanışırsınız"
"Ya ne olacak elbise alırkende tanışırız"
Bıkkınca tamam dedim yoksa olumlu cavap almayana kadar durmazdı .
Kahvaltımızı yapıp çıktık,
Emelle baya bir alışveriş yapmıştık çoğunu gereksiz şeyle ne kadar almayalım desemde dinlemeyip aldı,ama sonunda onu durdurup eve getirebilmiştim bence bu onda hastalık en kısa zamanda Ali amcayla konuşmalıyım yoksa oluru yok.Güzel bir gün geçirmiştim, Emelin ısrarla ablamm demesini katmayarak.
İyi insanlardı bence kardeşim de babam da ne çabuk benimsedim bende.geceligimi giyip ,sırt üstü yatağa uzandım,tavanı izledim,bu yeni ailemde acaba kendime bir yer edinebilecek mıydim?umarım ederdim gözlerimi kapatım sağıma döndüm ve bir el kapandı ağzıma.
🤍
Umarım yeni kurgumu beğenirsiniz
Oylamayı ve beğenmeyi unutmayınİyi günler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Mi Ne?
Acciónseri bir şekilde masadaki silahı alıp ona doğrulttum ,ikimiz aynı anda çekmiştik silahlarımızı. kavga ederken yüzünü seçememiştim ama şimdi onda kilitliydim, elimde bir silah ve karşımda kim olduğu belirsiz adamı hedef aldığımı farkında olarak yüzün...