Rozdział 34 MILA

259 8 0
                                    




Walki Osir

Byłam podekscytowana . Pierwszy raz będę na takim wydarzeniu i już czuję ten dreszcz emocji . Ta adrenalina rozsadza moje żyły . Zjechało się tyle testosteronu że aż kipiało od nich chęcią mordu . Każdy z tych facetów wyglądał jak morderca . Nie byli to ładni i pokorni chłopcy . Tylko wielkie pozbawione mimiki zakapiory . Bałam się patrzyć im w oczy . Nawet jak bym potrafiła to i tak nie zrobiła bym tego . Każdy był tak przerażający że dziękuję bardzo .

Za to moje przyjaciółki zdawało się że są w niebo wzięte . Szczególnie Iza która odkąd urodziła wyszła z domu po raz pierwszy by dopingować swojego faceta . Bo że Seba będzie walczył było wiadome od początku .

Ja pierdole Mila czy ty to widzisz ?

No dużo ty ludzi widzę .

Weź się tyle ciach i to na wpół gołych a ty co ?

Iza ja ci przypomnę bo widzę straciłaś władze w umyśle . Że jesteś matką i masz już faceta .

Jezu , nie bądź taka . Ja tylko patrzę .

Nie podniecaj się tak Izka bo ci mleko się zważy .

Wiolka ja właśnie widzę ja ci ślina po brodzie idzie . Obetrzeć cię może ?

W sumie możesz hehehe.

Ogarnijcie się obie .

Jesteś Mila nie sprawiedliwa . Dlaczego Wi będzie przechadzać się między rundami po ringu , a jak nie .

Bo Wi nie karmi piersią kochanie .

Bez sensu . Co to ma do przechadzek z tabliczką na której jest napisane numer rundy .

A taki że w każdej chwili mleczarnio będziesz musiała gnać do domu mojej matki by wykarmić te ciągle płaczące potwory .

Nienawidzę cię Wi .

Nie kłam kochasz mnie . Tylko dałaś sobie zrobić te dzieciaki w pakiecie . I teraz do ich osiemnastki jesteś uziemiona .

Dobra koniec tych durnych pyskówek . Seba przygotowany .

Wiadomo . Już od rana z Colinem podskakują i się okładają niby dla rozgrzewki .

No mój brat to aż wibruje z emocji .

No wibruje . Dlatego ja musiałam wczoraj też wyciągnąć coś wibrującego z szafki . Bo on nie mógł się niby bzykać bo to źle przed walką .

No ładnie . Ale nie musisz nam o tym opowiadać . Nikt nie chce tego wiedzieć Wiolka . Prawda Mila .

Podziemie #2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz