Epilog

246 8 0
                                    



Po paru miesiącach względnego spokoju Wałbrzych i okolice znów na tapecie naszego dziennika .

Jak donosi nasze źródło nad ranem parę tygodni wcześniej do jednego z budynków w okolicy Wałbrzycha wtargnęło CBŚ .

W trakcie przeszukiwania pomieszczeń zabezpieczono pięćset jednostek broni palnej różnego kalibru oraz pluton który miał trafić do przemytu na bliski wschód - wyliczył Jurek Wach .

Zatrzymanych doprowadzono do Świdnickiego Wydziału Spraw Przestępczości Zorganizowanej .

Podejrzanych jest już czterdzieści sześć osób ale ta liczba nadal rośnie . Przedstawiono ponad sto dziesięć zarzutów . Za zarzucane im czyny mogą dostać nawet dożywocie .

Do kolejnych zatrzymań ma dojść na dniach .

Jak powiedział nam śledczy Jurek Wach broń pochodzi z magazynów Białoruskich i Ukraińskich Sił Zbrojnych .

Zamieszani w ten proceder są ludzie na najwyższych stanowiskach Polskiej Obrony Narodowej .

Cały proceder został wykryty gdy zaczęły zwalczać się dwie największe grupy przestępczości zorganizowanej w Polsce , Prószków z Wołominem .

W grupie pruszkowskiej świat zasad przestał istnieć już jakiś czas temu gdy ludzie Prószkowa zaczęli zabijać przypadkowo innych niewinnych ludzi . Wiadomo że obie te grupy walczyły o władzę . Ich bezwzględność rośnie z dnia na dzień . Dzisiaj w biały dzień w centrum miasta zastrzelono jednego z głównych założycieli Pruszkowa . Warszawa zyskała miano „ Małego Wietnamu „.

Wszystko wskazuje na to że kanał przerzutowy został zorganizowany przez obywateli polski działających w zorganizowanej , międzynarodowej grupie przestępczej . Broń do tej krwawej walki gangów pochodzi z Wałbrzycha . Nie wiadomo natomiast kto tą broń dostarczał samym zainteresowanym . Wiadomo tylko że była ona dostarczana pod pozorem importu i eksportu legalnych towarów na przykład cukru czy też krasnali ogrodowych . Śledztwo trwa .

Dla dziennika Wałbrzyskiego - Justyna Czarna .

Mam kurwa mać tylko nadzieję że do nas się nie dobiorą . Zawsze musimy się wpierdolić w gówno po samą szyję .

Ciekawe co będzie następne w kolejce ?

Jureczek na pewno coś wymyśli . Nie bój nic . A jak nie on to jego pieprzona mamusia . Albo inny chuj .

Tego właśnie się obawiam . A narzekaliśmy na nudę .

Trzeba uważać czego się chce . Bo nie znasz dnia ani godziny jak wszystko się posypie niczym domek z kart .

Jedno mnie ciekawi . Kto stoi za tą pierdoloną babą Małgorzatą Wach.

Prędzej czy później przyjdą i po nas to się dowiesz .

Bogdan a ty co nic się nie odzywasz ?

Czuję że to moje stanowisko też spłynie krwią i to naszą .

Nie ma co wyrokować . Co by było gdyby .

Czekamy panowie i jak zawsze liczymy że nam się uda wyjść z tego cało .

A jak Cień ogarnia sprawę broni ? Nie wpierdala się .

Facet ma teraz na łbie Malwinę po przejściach . Zasadniczo robi wszystko by kolejne czuby nie wpierdoliły się na miasto z handlem jakimś gównem . Cień ma swoje zasady oraz te którym kieruję się podziemie od zawsze . Wie jakie są nasze priorytety.

Nie łatwe zadanie . W dodatku Malwina nie wybacza tak łatwo . No i widać że zmieniła się bardzo . Już nie jest tą samą osobą co kiedyś .

Cokolwiek się jeszcze odpierdoli będziemy razem z nim .

Patrzcie jak się porobiło . Kiedyś byśmy jeszcze na jego grobie kankana zatańczyli . Z jego nieszczęścia ucieszyli .

Wszystko się zmienia . A my też nie jesteśmy niezniszczalni . To jeszcze nie koniec możecie mi wierzyć . Przyjdą po każdego z nas . I cena jaką przyjdzie nam zapłacić będzie na pewno bardzo wysoka .

Właśnie oni . Kim są ci oni ? Nawet nie wiemy z kim walczymy . I czego oni kurwa mać od nas chcą .

Ja uważam że ujawnią się z momentem przejęcia przez Grubego władzy nad miastem . Tu będą rozgrywać nas wszystkich jak im się podoba .

Bądźmy przygotowani . Tym razem nie opuszczamy gardy . Nie damy się robić w chuja .

Ja nigdy się nie modliłem ale chyba czas zacząć praktykować .

W sumie nie zaszkodzi .

Miało być pięknie i bezproblemowo . Mieliśmy żyć jak uczciwi ludzie . Ogrom planów jaki mieliśmy na życie miał zająć nas skutecznie na kilkanaście lat do przodu . Powinniśmy wiedzieć że miasto nigdy nie śpi i tylko czeka by uderzyć w najmniej spodziewanym momencie . Jak to mówią nie należy do wszystkiego odwracać się plecami . Bo wróg tylko na to czeka .

Jakoś przetrwaliśmy kolejną nawałnicę czarnych chmur nad miastem . Ale nadal było gęsto co zwiastowało kolejne pasmo nieszczęść . Już teraz wiedziałam że nasze życie nigdy nie będzie spokojne . Tym razem gówno uderzyło w moją najlepszą przyjaciółkę . Wszystko co wydarzyło się, zmieniło pstrokatą dziwaczkę w kobietę której nikt się nie spodziewał . Cień zmagał się ze swoimi demonami przeszłości .Szło mu to dość opornie ale nie poddawał się mrokowi który chciał przejąć nad nim władzę Malwina z dnia na dzień przeistaczała się w kogoś kodo ciężko było rozpoznać . Stała się królową swego władcy , panią swoich ludzi , mrocznym aniołem zemsty .

Ostatnie wydarzenia uczynił z mojej przyjaciółki bezwzględną wrogom Podziemia kobietę mafii .

Natomiast nas rozstawiono na planszy i czekano by wykonać kolejny ruch . Czy ostateczny tego nie wiedział nikt . Krótki urlop pomógł nam pozbierać myśli i określić priorytety na przyszłość . Cel był jeden nie pozwolić by ktokolwiek skrzywdził naszą rodzinę . Byliśmy grupą Podziemia kierującą się swoim kodeksem moralnym oraz zasadami stworzonymi przez siebie .

Teraz czekaliśmy tyle mogliśmy zrobić na tę chwilę . Piasek w klepsydrze musiał przesypać się w dół . A wtedy pionki na szachownicy zaczynały się przesuwać tworząc kolejny ciąg niespodziewanych zdarzeń.  

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 

Dziękuję wszystkim czytelnikom za to że zostaliście z moją historią do końca . Ale to jeszcze nie koniec serii o grupie Podziemia . Zapraszam na cześć trzecią w której Mrok pochłonie Cienia i Malwinę . 

Wiem iż w moich książkach strasznie dużo się dzieje naraz ,ale ja nie lubię nudy i opisów ciągnących się przez trzy strony o jednej rzeczy . 

Każdy komentarz , sugestia lub uwagi mile widziane .  

Pozdrawiam was serdecznie i zapraszam do kontynowania dalszej przygody z grupą podziemia .


Podziemie #2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz