ü ç

673 34 4
                                    

"Kızım hadi yemek yiyeceğiz aşağı in!"diyerek bağıran annem ile Barış'tan ayrıldım.

"Bir daha görüşmemek üzere."

"İnşallah."diyip içeri girdi.Bende içeri girdim.

"Geliyorum annecim."diyerek bağırdım.

Odamdan çıkıp aşağı indim.Yine Valide Sultan döktürüyordu.

"Of Valide Sultan odamdan alıyorum kokuları valla."diyerek güldüm.Annem gelip yanağımdan öptü.

"Anne otur sen ben doldururum çorbaları."annem dediğimi yapıp sandalyesine oturdu.

Çorbaları doldurup anneme ve kendi önüme koyup sandalyeye oturdum. Mutlulukla yemeğimi yemeye başladım.

"Kızım yavaş ye!Boğazında kalıcak."dedi annem endişeyle.

"Anne valla çok güzel olmuş eline koluna sağlık."yemeğimi bitirip lavaboya koydum.

"Sen şimdi git dinlen anne ben toplarım buraları.Yoruldun sen artık."gülümseyerek masadan kalkıp odasına çıktı annem.

Masayı toplayıp bulaşıkları yıkadım ve sonra hatırladım ki annem kurabiye yapmıştı.Hemen bir iki tane ağzıma attım.O sırada annem gelmişti.

"Kızım kurabiyeleri tabağa koy.Meral Teyzene ver.Barış oğlum çok çalışıyor, yesin bol bol."

"Of anne napıcan Barış'ı ya karı kız peşinde gezmekten başka bir şey etmiyor."

"Aa kızım öyle denir mi?Koy tabağa götür hemen."oflayarak tabağa koyup Meral Teyzegile gittim.Zile bastım.

Başta açmamışlardı sonra ikinci kez zile basacağım sırada açtılar ve karşımda Barış-altında havlu üstü çıplak- gözlerim karın kaslarına takıldı.Gerçekten çok çalışıyordu heralde.

"Güzel mi?"

"Ne?"

"Karın kaslarım."

"Evet."dedim sessizce.

"Ne?"

"Yani şey kek çok güzel annem yaptı demek istedim."dedim geveleyerek.

"Anladım kanka onu demek istedin ya."elimde tuttuğum keki aldı.

"Valide Sultan yaptıysa güzel olmuştur."dedi memnuniyetle.

"Tabi olum kimin annesi kimin kızı."dedim baştan aşağı kendimi göstererek.

Barış ağzına keki atınca konuştu:

"Gerçekten Valide Sultan'ı tanımasam senin o kadının çocuğu olduğunu zannetmeyeceğim."

"Meral Teyze evde mi?"başını hayır anlamında salladı.

"O zaman siktir git."

"Alina!"dedi sinirle.Hemen eve girip kapıyı kapattım ve odama çıktım.Annem arkamdan bağırıyordu.

"Verdin mi keki?"

"Verdim verdim."bağırarak karşılık verdi.

Yağmur'un yazdığını görünce telefonu açıp baktım.

Yağmuş
Kanka seninki var ya seninki?

Ben
Kim?

Yağmuş
Ya Kerem Kerem başka
kim olucak?

Ben
Ha aynen
Nolmuş ona yoksa?

Yağmuş
Sakin ol kanka
bir şey duydum sadece.

Ben
Ne gibi bir şey?
Açıkca anlatsana kızım.

Yağmuş
Bizim sınıftan
sevgilisi varmış herhalde

Ben
Yemin et!

Yağmuş
Kanka bişey diyemem
duydum sadece
Bizim sınıf ful onu konuşuyor.

Ben
Duymadım ben hiç ama
Yağmur yarın herkesi ben
gelmeden sorguya al.

Yağmuş
O iş bende kanka
E sen naptın?

Ben
Napayım yatıyom
kalkıyom sıçıyom

Yağmuş
Hep aynı sıra sıkılmadın mı?

Ben
Yok valla ben böyle rahatım.

Yağmuş
İyi bebitom görüşürüz

Ben
Tamam aşkım hadi iyi
akşamlar

Yağmur'la olan konuşmamdan çıkıp biraz telefonda gezindim.Yine balkonuma atılan taş ile irkildim.Balkona çıkıp baktığımda yine aynı manzaraydı.

"Noldu gene şerefsiz?"

"Kanka beni bugünlük evine alsana." bakışlarımı dikleştirdim.

"Evlat alamam.Bu evde sadece kadınlar yaşıyor."

"Babamla kavga ettik Alina."

"Hep aynı yalan Barış."dedim elimle geçiştirerek.

"Valla ya!"

"Of tamam gel seni dışarda bırakmak istiyorum ama bir mazimiz var."balkona atladı.

"İyi bu sefer düşmedin."

"O senin yüzünden oldu bir kere."

"Aynen kanki."

Balkondan içeri girdik.

"Aç mısın?"evet anlamında başını salladı.

"Sen ne zaman aç değilsin ki?"dedim sitemle.

"Boş yapma hadi yemek getir.Burda misafirim ben."sonlara doğru sesi yüksek çıktığı için sırtına vurdum.

"Bağırmasana!"

"Tamam tamam sessizim."ağzına fermuar çekip oturdu.

Odadan çıkıp aşağı indim.Annem yatıyordu büyük ihtimalle.Annemin yaptığı çorbayı ve poğaçayı tabağa koyup odama çıktım tekrardan.

Barış'ın eline verip kendimi yatağa attım.

"Soğuk bu."dedi yüzünü ekşiterek.

"Verdiğime şükret!"dedim sinirle.

Barış,yemeğini yedikten sonra uyumaya hazırdık.Yer yatağını kurup Barış'a yastık attım.Aldığı gibi yastığı koyup yattı.

"Ya kanka bura hiç rahat değil."

"Banane olum."diyerek yatağıma yattım.

"Ne var yani şuraya senin yanına yatsam?"

"Hayırdır çok mu yatmak istiyorsun yanımda?"dedim kollarımı bağdaştırarak.

"Çok istiyorum Alina."

____

583 kelime

degismene ragmen | barıs alper yılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin