d o k u z

503 35 5
                                    

2024,İstanbul

"Buyur annecim buyur."

10.kez aramasından sonra artık telefonu açmaya karar vermiştim.Yaşlı kadın artık bunamış,beni evlendirmeye çalışmak için milletle randevu ayarlıyordu.

"Kızım şimdi şöyle-,"lafını kesip araya girdim."Anne ben kimseyle artık randevuya gitmek istiyorum.En son gittiğimde karakolluk olacaktık değil mi?"sıkıntıyla ofladı.

"Alina gelmişsin dana yaşına,daha randevuya çıkmayacağım diyorsun.Ben olmasam var ya senin evlenip adam olacağın yok.Kızım bari biraz bana acı.
Ben seni evli çocuklu göremeyecek miyim?"sesini ağlamaklı ses tonuna geçirince ufak bir gülümsemedim.Bu sefer sıkıntıyla oflama sırası bana gelmişti.

"Kızım bak bu sefer gidiver.Bak bu senin hayatının aşkı olucak vallahi diyorum ya.
Oğlan bir yakışıklı bir yakı-,"

"Anne,anne şey internet çekmiyor kapatıyorum."bir şey daha demesine izin vermeden kapattım.

Sinirle topuklularımı yere vura vura mutfağa ilerledim.Tezgaha yaslanıp Belinay'a baktım.

"Aliş kuş noldu?"kollarımı göğsümde birleştirip karşıma boş duvara döndüm.
Sıkıntıyla tekrardan bir nefes verdim. Artık gerçekten bunalmıştım.Sanırım artık kadına bir uğramam lazımdı.İyice yalnızlaştığı için bana sarmıştı.

"Aşkım ne olucak?Annem gene!"Belinay kahkahasını tutamayıp güldü.

"Yine kesin randevu ayarlamak için senle atmıştır."o da biliyordu artık Valide Teyzesini.

"Bingo!"

"Ya bak kızım işine karışmak istemem ama bence bu senin için iyi olucak gibi hissediyorum,biliyorsun benim hislerim kuvvetlidir.Hem olmazsa bir daha gitmeyeceğim dersin biter gider." kahkaha atarak ona döndüm.

"Sence annem böyle mi düşünür?Olmazsa tekrardan randevu ayarlar."
elini elimin içine aldı.

"Aliş kuş gitmelisin!"bu sefer sesi emir vericiydi.Derince bir iç çektim. Denemekten zarar gelmezdi.Kafamı sallayıp ondan ayrıldım."Gidicem lan gidicem.Hadi bakayım,kim tutar beni."

"Kızlar şu haberleri kontrol ettiniz mi?"
yanımıza gelen Selim abiye baktım.
Selim abi,annemin çok yakın arkadaşının kocasıydı.Çok iyi bir avukat olduğu için benide yanına çağırmıştı.Annemde zaten Selim abiden başka kimseye güven olmaz diye stajımı burda yapabileceğimi söylemişti.Stajım bittikten sonrada onlardan ayrılmayacağıma karar vermiştim.Belinay ise işin tadı tuzu olmuştu.Annemde kızı gibi saydığı için onuda Selim abiden rica ederek yanına almıştı.Selim abi tanıdığımız en iyi ve en neşeli insandı.Camiada büyük bir saygınlığı vardı.Her insanla güzel iletişim kurup,son derece profesyonel şekilde sorunları giderirdi.Yani daha ondan öğreneceğimiz çok şey vardı.

"Alina kızım o dosyayı senin incelemeni istiyordum.Barış Alper Yılmaz yaz çıkar."
duyduğum ad ile beynimden vurulmuşa döndüm.Bacaklarım kendime yetmezmişcesine arkamdaki sandalyeye oturdum.Başım onun adını duyunca zonklamıştı.Belinay hemen anlamış olacak ki su uzattı.

"İyi misin kızım?"Selim abinin sesi ile tekrardan hayata dönünce başımı salladım."İyiyim Selim abi iyiyimde, benim müvekkilim değil Barış Alper Yılmaz."

"O işleri halledeceğiz.Sen bir araştırmalarını yap sonrasına bakacağız."

"Barış Alper Yılmaz'ın davasını Belinay'a verseniz-,"dememe kalmadan sinirle homurdandı."Alina!Kızın başında zibilyon tane iş insanı var zaten,bir de onla uğraşmasın.Bu senin işin,sana veriyorum davayı ve bitti."

degismene ragmen | barıs alper yılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin