"E ama yeter be!"
Gürültüye daha fazla dayanamamış ve yattığım yatakta bir hışımla kalkmıştım. Üzerimde olan geceliği umursamadan odamdan çıktığım gibi evin kapısının önüne geldim. Kilitli olan kapıyı açtıktan sonra dışarı çıkan tofitoya içeri girmesini söylerken aynı zamanda terliklerimi giyiniyordum. Terliklerimi giyinir giyinmez anahtarımı alarak evden çıktım. Kapıyı aralık bırakarak yan komşumun kapısına gittim.
Saat ondu ve tam iki saatir yan komşumun evinden müzik sesleri geliyordu. Zaman ilerledikçe sesler yükseliyor ve ses kirliliği oluşturuyordu. Başta müdahale edip eğlencelerini bölmek istememiştim ama bu yaptıkları gerçekten saygısızlıktı. Sonuçta yarın pazartesiydi ve çoğu kişi işine veya okuluna gidecekti erkenden. Buna ben de dahildim. Ayrıca işe gitmeyecek olsam bile evimde huzurla oturmak benim hakkımdı. Hadlerini aşmayacak şekilde eğlenmeleri gerekiyordu. Ki zaten bu yaptıkları bir değil iki değildi. 3 hafta önce taşınmışlardı ve her şeyi bize zehir etmişlerdi. Sabırın da bir noktası var sonuçta.
Elim sinirle zili tuşladı. Evin içinden gelen yüksek müzik sesi zilin sesini yutmuştu adeta. Kapı açılmayınca zili tekrar ve tekrar çaldım. Kapı yine açılmayınca bu sefer direk ellimle kapıya vurdum. Vurmaktan artık elim ağrımaya başlamıştı ki kapı hızla açıldı.
Karşımda sarışın, kırmızı bir mini elbise giyen, sanki dudakları dolgudan patlamayacakmış gibi abartılı bir çerçeve çekip kırmızı ruj süren bir kadın vardı.
"Hanımefendi. İyi akşamlar," dedim sesimi sinirli çıkarmamaya çalışarak.
"İyi akşamlar kime baktın?"
Resmi konuşmama rağmen aradaki resmiyeti kafasına göre kaldırması sinirlerimi daha da bozarken sakin kalmaya çalıştım.
"Pekte iyi akşamlar olmuyor hanımefendi. Sabah işi gücü olan var sizce de bu gürültü çok fazla değil mi? Lütfen biraz kısar mısınız şu müziği?"
Gayet tatlı bir dil ile şikayetimi dile getirdiğimi düşünüyordum ki karşımda ki kadın benim gibi düşünmediğini ortaya serdi.
"Kendi evimde istediğimi yaparım canım. Senden başka rahatsız olan yok. Demek ki sen de bir problem var tatlım," dedi pişkin pişkin.
"Kapatmıyorsun yani şimdi?" Dedim sorarcasına.
"Kapatmıyorum tatlım. Var mı diyeceğin."
"E ama ben seni yolarım tatlım!"
🌺🌺🌺
"Polis çağırın şikayetçiyim ben bu manyaktan."
"Bak hâlâ konuşuyorsun. Yetmedi sana galiba?" Dedim sinirle.
"Hanımlar lütfen sakin olur musunuz?"
Güvenliğin bizi tekrar uyarmasıyla ayaklandığım sandalyeye tekrar oturdum. Çok değil, yaklaşık 10 dakika önce o çakma sarışının saçlarını birazcık yolmuştum. Şiddet çözüm değil dedik ama e biz de insanız bir yerden sonra. Dayanamamıştım. Tabii sağ olsun ismi yeliz olan sarışın kadın bir çığlığıyla tüm siteyi başımıza toplamıştı. Güvenlikler müdahale edince olduğumuz gibi bizi yönetime indirmişlerdi.
Olduğumuz gibi derken tam anlamıyla olduğumuz gibi. Öyle ki eve girip üzerime bir şey almaya bile fırsat verilmemişti bana resmen. Ayrıca yeliz abartıyordu. Çok zorlamamıştım onu. Gözyaşları tamamen timsah gözyaşıydı.
"Neredeler?"
Yerde olan bakışlarım duyduğum ses ile sesin sahibini yani serhatı buldu. Buraya doğru geliyordu ama daha oturan beni fark etmemişti.
"İçerdeler serhat bey. Polis çağırmak istedi birisi ama siz konuşmadan çağırmayı uygun görmedik," diyen güvenlik ile serhat güvenliğin omzuna elini koyarak iyi yapmışsın dedi.
Bulunduğumuz oda tamamen camla kaplıydı. Biz dışarıyı rahatla görüp duyuyordum ama dışarıda olan birisi içeriyi duysa bile göremezdi.
Serhat kapıdan girdiği gibi anında gözleri gözlerimi buldu. Kahvelerinde bir şaşkınlık yakalarken yanıma doğru gelerek bu şaşkınlığını sesine döktü.
"Cemre?"
Önümde durduğunda sandalyeden kalktım. Boy farkımız açığa çıkmışken yaramazlık yaparken annesine yakalanmış bir çocuk gibi hissetmiştim kendimi. Onunla karşılaşmalarımız bir türlü normal olamıyordu. Ya pijamayla, ya bikiniyle ya da gecelikle karşısına çıkıyordum adamın.
Önce gözleriyle beni baştan aşağıya yokladı.
Gözündeki endişe kırıntıları gözüme çarpmıştı ama yanlış anlamış olma ihtimalim oldukça yüksekti."Darp edilen kadın sen misin?" Dedi endişeyle.
Bu sefer emin olmuştum. Endişelenmişti. Başıma bir şey gelmiş olma ihtimali omu endişelendirmişti. Buna nedensizce hadinden çok sevinirken içimde yaşama kararı aldım.
Bunu der demez bana şok üstüne bir şok daha yaşatacak o şeyi yapmıştı. Baş parmağı ve işaret parmağının arasına çenemi alarak başımı sağa ve sola çevirmişti. Yanağıma pür dikkat bakarken kaşları daha da çok çatılmıştı.
"Kim yaptı bunu sana?"
O diyene kadar bir yara aldığımın farkında değildim. Elim anında yüzümü bulurken sol yanağıma bastırdığım bir yer ufaktan yanınca aklıma yelizin tırnaklarıyla yüzümü çizmeye çalışması geldi.
Ben öylece onun yüzüne bakarken cevap vermediğimi yeni fark etmiştim. Tam ağzımı açtığım sırada güvenliğin sesi buna engel oldu. Serhat arkasına dönerek konuşan güvenliği dinledi.
"Serhat bey, cemre hanım ve yeliz hanım arasında bir tartışma yaşandı. Yeliz hanım şikayetçi ama cemre hanım da şikayetçi. Sizin olayı yumuşatacağınızı umaraktan polisi çağırmadım."
Açıklama yapan güvenlik ile serhatın bakışları arkasında duran beni buldu tekrardan. Gözlerimi kaçırma çabam olumsuz sonuçlanınca el mecbur kahvelerine baktım. Gözleri anlık olarak aşağıya kayınca anında kaşlarını çattı. Dekoltemden gözlerini çekerek beni baştan aşağıya tamamen inceledi. Sanırım az önce gecelikle olduğumu fark etmemişti.
Güvenliğin açıklamasını es geçerek tekrar bana döndü ve "Üzerine bir şey alman sence de daha iyi olmaz mı?" Dedi.
Gözleri hâlâ beni incelerken bundan rahatsız olduğumu söyleyemezdim.
"O kargaşanın içinde fırsat vermediler ki. Evimi bile kilitleyemedim resmen," dedim sinirle.
Kaşları daha da çatılırken eli üzerindeki siyah takım ceketini buldu ve üzerinden çıkardı. Ben bu yaptığına şaşırırken o ceketini bana giyindirdi. Evet omzuma koymadı resmen giyindirdi. Bu yaptığına ağzım aralık bir şekilde şaşırırken o sinirle tekrar güvenliğe döndü. Bu bakışını ilk defa onda yakalıyordum ve açıkçası pekte iyi olduğunu söyleyemezdim.
💞💞💞
Bölüm sonuuuuu.
Nasıl buldunuz aşklarım?
Serhat nasıl?
Cemre nasıl?
Ne okumak istersiniz?
Yorumlarınızı bekliyorummmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAMRA+18 (Komşum) yarı texting
RomanceCemre site yöneticisi olan alt komşusunun katına iç çamaşırını düşürüyor ve çoğu şeyden habersiz yazmak zorunda kalıyor. 🌺🌺🌺