1'1

60 11 23
                                    

Muhammet Ali Sönmez'den...

Kapının tıklanması ile bir anlık boşluktan çıkmıştım. Kalbim aşırı hızlı atıyordu. Şüheda bana haber ver mi demişti?

Öleceğim galiba şuan burada!

"Ali acil biriniz çıkın misafirler laf edecek, görgüsüz diye. Yengem geliyor şimdi. Çabuk olun!"

"Tamam ben çıkıyorum. Muhammet elini yüzünü yıka sen bir. Kıpkırmızı oldun." Şüheda'nın hızlıca tuvaletten çıkmasıyla aynadaki kendimle karşı karşıya kalmıştım.

Bu hal ne Muhammet Allah aşkına...

Altı üstü aşık oldun bu ne tantana

Diyen içsesime kulak veremezdim. Şüheda artık formaliteden karım değildi. Artık onu ölebilirim...

Çok heyecanlanlıydım şuan.

Kalbimin sesin duyan olsa ritim bozukluğundan beni hastaneye kaldırırlardı.

"Oğlum hadi gel içeri artık. Sevinç teyzen seni çağırıyor" ben karımı istiyorum.

"Tamam" yanaklarıma soğuk suyu yedirtikten sonra kapatıcının varlığını kontrol ettim. Hala duruyordu.

Acaba kapatıcıyı silip Şüheda'yı mı yanıma çağırsaydım? Hem yanımda olmuş olurdu.

"Enişte! Tuvaletim geldi" Mert'in kapıda bağırmasıyla düşüncelerimi sağa sola atıp kapının kilidini açtım. "Hadi geç bakalım aslan parçası"

Mert içeri geçerken ben ise üstümü düzeltip içeri girdim.

"Ooo kimler gelmiş. Sonunda görebildik ya" hapishaneden yeni çıkan çocuk, Demirhan, elini uzatmasıyla elimi uzattım bende.

"Aleyküm selam Demirhan"  Sevinç teyzenin ve eşinin ellerini öptükten sonra gözlerimi en başından beri kenarda oturan karımın yanındaki sandalyeye koymuştum. Herkesle selamlaşmış lakin Demirhan'ın kardeşi Aslıhan'la selamlaşmamıştım.

"Oğlum Aslı'ya da hoşgeldin desene"

"Hoşgeldiniz" kişisel hiçbir şey demezdim o kıza.

Aslıhan açıktı bu arada. Göz teması kurmamıştım ama ister istemez farketmiştim. Eskiden de açıktı. Ailesinin de dine düşkün olduğu söylenemezdi. Nitekim Demirhan sık sık içki içiyordu.

Ama bu durum dine engel olmaya engel değildi...Şüheda da içkili bir ailede doğmuştu...Ama doğru yolu bulmuştu...

"Muhammet ne kadar büyümüşsün. En son ne zaman görmüştük seni?"

"5 yıl falan olmuştur herhalde " annemin benden önce cevap vermesiyle geçip karımın yanına oturdum.

Karım da karım

"Aç mısın?" Şüheda'ya yandan yandan sorduğum soruya Şüheda gözlerini çıkararak cevap vermişti. "Yeni yedik Muhammet"

"Ama ben acıktım"

"Zıkkım ye hayatım" bacağıma cimcik atmasıyla gülmemek için zor durmuştum.

"Kaç yaşındaydın Muhammet sen?"

Noldu yine ya?

"26'ydım en son" Şüheda gülmüş belli olmasın diye ağzını kapatmıştı. Ben görmüştüm, bana gülmüştü.

"Kızım sen kaç yaşındaydın?" Zeynep'e dönen soruya ben cevap verdim. "20 yaşında"

-yazardan not: umarım yanlış hatırlamamışımdır-

Evlen BenimleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin