Pov-ul Lisei
E ora 8:00,mă trezesc și văd razele soarelui cum bat pe fereastra camerei mele mă duc la baie îmi fac rutina de dimineață , mă îmbrac în ceva lejer și cobor jos să îmi beau cafeaua.Acolo îi văd pe mama și pe tata cum își beau deja cafeaua în liniște.
Lisa-Bună dimineața
Do-dohee(mama ei)-bună dimineața scumpo cum ai dormit?
Lisa -bine"somnoroasă"ce planuri aveți pe azi?
Do-dohee-Noi vom avea niște musafiri pe la noi mai spre seară dar până atunci liberi tu?
Lisa-păi eu...voi ieși puțin cu Lena în oraș mai spre seară venim acasă și vom sta în camera mea.. apropo ea va sta la mine ceva timp are casa în renovare și așa am decis că va sta la mine.
Do-dohee-scumpo noi o așteaptăm cu mare drag pe Lena știi foarte bine că țin la ea că la fica mea dar spre seară veniți acasă pentru că acei musafiri nu vin duar pentru noi vin și pentru tine...
Lisa-dar mamă..
Jeong(tatăl ei)-niciun dar Lisa, ascultați mama.
Lisa-bine..🙁"urăsc să faceți planuri fara mine"
După ceva timp m-am dus în cameră să mă pregătesc să ies cu Lena.
După o oră jumătate m-am terminat de îmbrăcat și de machiat și arătam așa
Îmbrăcăminte
Make-up
Apoi am salutat o pe mama și am plecat
Când am ajuns la locul întâlnirii am văzut-o îmbrăcată așa pe Lena
Îmbrăcăminte Lena
"Fata asta mereu a avut un gust deosebit la haine 😎"
Lisa-wow ce cool arăți
Lena-mersi și tu la fel.Asa și ce facem astăzi?
Lisa- m-am gândit să mergem prin moll și mai pe urmă mergem mâncăm ceva și după mergem acasă.
Lena-de ce acasă?
Lisa-mama a chemat niște musafiri și vrea să fiu acolo diseară.🙄
Lena- leasă fată voi fi eu cu tine ca sa nu te plictisești.😅
Lisa -da m-am mai liniștit 😂🤦🏼♀️
Lena-mă bucur❤️
[Scuzați scrierea dar dacă vreți să aflați mai multe nu ezitați să apăsați pe butonul de mai jos]
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
CITEȘTI
soarta ne va lega
Teen FictionTaehyung și jungkook sunt frați regali și lisa este la fel o prințesă regala și jennie este cea mai bună prietenă a ei.Orae soarta îi va aduce pe toți împreună?