Pov-ul lui Tae
"M-am trezit devreme azi așa că m-am dus în camera Lisei și am văzut că doarme așa că am lăsat-o să doarmă în continuare... m-am dus să fac ceva de mâncare chiar daca nu prea mă pricepeam am încercat și am reușit "
Lisa-ce faci aici😁
Tae-am făcut ceva de mâncare că sa mănânci..😊
Lisa- uuu.. abia aștept să gust❤️
"Ne-am pus la masă și după ce am mâncat ne-am îmbrăcat în ceva lejer și i-am chemat pe Lena și jk la noi să le dăm vestea.."
Lena-deci? Ce vroiați să ne spuneți?
Lisa-eu cu Tae am hotărât că nunta noastră se va ține Duminică..
Lena-și acum ne anunțați cu trei zile înainte 😨
Lisa-ehem..ieri ma cerut când vroiați să vă anunțăm?
Lena-aveți dreptate....ce zici să mergem să facem pregătirile? și...
Tae-și?
Jk-pentru că eu cu Lena nu ne-am văzut două zile înainte de nuntă începând de azi nu va mai vedeți nici voi de loc..
Tae-dar-
Lena-niciun dar..
Lisa-eu și el locuim împreună unde credeți că voi locui?
Lena-la părinți tăi zilele astea ok?
Lisa-bine 🥲
Tae-ok 😔😔🥲😅
Lena-ok Lisa du-te pregătește niște haine și mergem la părinții tăi le dăm și lor vestea...voi băieții va duceți și voi să vă anunțai părinții...
Lisa-înainte de asta... vreau să mai vorbesc ceva cu Tae înainte de asta.. ok?
Jk-bine dar vedeți că în 15 minute venim după voi ...
Pov-ul Lisei
"După ce am rămas singură cu Tae"
Lisa-TAE... vreau să vorbim ceva serios...
Tae-ce ce sa întâmplat?
Lisa-știi ziua când am anulat nunta aceea?
Tae-da ce e cu ea?
Lisa-am vorbit cu mama ta despre tine...am aflat prin ce ai trecut...și îmi pare rău pentru tine... mi-a mai spus că nu te înțelegi bine cu Ferit și...
Tae-de ce vrei să vorbim despre asta acum?😔🫤
Lisa-e-eu... îmi pare rău n-am vrut să îți stric ziua "o lacrimă mi-a curs pe obraz"
Tae-hei..nu plânge nu mă supăr nu mi-ai stricat ziua ok? Spune ce vroiai să îmi spui ok?😊🥺
Lisa-eu tot ce vreau e sa înțelegi că nu îți vreau răul ... și nimeni nu țil vrea ...mama ta mi-a spus că nu te înțelegi bine cu Ferit pentru că crezi că vrea să îi i-a locul tatălui tău dar nu e așa el doar vrea sa primești iubirea aceea de tată de care nu ai avut parte...el te iubește chiar dacă nu e tatăl tău chiar dacă nu te poate iubi că tatăl tău... încearcă să îl ierți încearcă să îl iubești..
Tae-eu...eu nu pot -
Lisa-ba poți... vreau că soțul meu să iubească pe toată lumea vreau că soțul meu să se înțeleagă cu toată lumea și vreau că soțul meu să fii tu..ok?dacă nu vrei măcar fă o pentru mine..te rog
Tae-bine promit că voi încerca să îl accept pe Ferit ca tată dar nu promit să îl iubesc ca pe tatăl meu...
Lisa- nici nu vreau să îl iubești că pe tatăl tău pentru că e imposibil dar încearcă să te comporți cu el ca și cum el ar fi tatăl tău pentru că te iubește... du-te vezi cum reacționează și dacă va fi bine fă o....ok?
Tae-ok prințesa...și mulțumesc pentru tot... mulțumesc că îmi arăți adevărul și ...te iubesc...
Lisa-și eu... știi că două zile nu o să ne mai vedem nu?
Tae-așa nuuuu 😭...
Lisa-leasă..la nunta noastră vreau să te văd cum ești că un fiu pentru domnul Jeon Ferit..ok😁😁🥺
Tae-da prințesa 😁😁❤️🥴
Jk-gata porumbeilor? v-ați luat adio?
Lisa-da...
Tae-n- da..
Lena-Lisa mergem?
Lisa-Da
[Capitolul următor]
CITEȘTI
soarta ne va lega
Teen FictionTaehyung și jungkook sunt frați regali și lisa este la fel o prințesă regala și jennie este cea mai bună prietenă a ei.Orae soarta îi va aduce pe toți împreună?