Speranța moare ultima

7 0 0
                                    

Pov-ul autorului

Seyran- De când m-am căsătorit cu Ferit totul s a schimbat în viața mea totul în bine..dar în viața lui Taehyung totul în mai rău...el și jk nu au vrut niciodată această căsătorie... Taehyung crede că Ferit vrea sa îi i-a locul dar nu este așa ...el e că mine vrem sa le dam afecțiunea de care ei nu au avut parte....eu lui jk afecțiunea de mamă și Ferit lui V afecțiunea de tată..dar V ținea prea mult la tatăl lui că să îl poată înlocui in inima lui el înca trăiește și nu poate să accepte că eu m-am căsătorit cu un alt bărbat și cred că la jk este la fel...

Lisa- îmi cer scuze nu am vrut să aduc acest subiect dureros in discuție..

Seyran-nu.. ...e în regulă îmi este mai bine sa vorbesc despre asta...spre exemplu îți spun ceva despre el că să știi de ele...lui nu îi place să i se zică Tae ..

Lisa-de ce?

Seyran-pentru că așa îi spunea tatăl lui când era mic și acest nume îi aduce amintiri dureroase doar persoanelor la care tine foarte mult lear permite sa îi spună așa ...chiar și pe mine nu mă leasă sa îi spun așa... poate odată va lăsa să îi spună cineva așa fără să îi aducă amintiri neplăcute...lui jk tot la fel ..lui nu îi place să i se spună kooki pentru că așa îi spunea mama lui...dar am acolo o scânteie de speranță că va lăsa pe cineva sa le spună așa ... înainte dacă cineva le spunea așa îi lua la bătaie..dar na..

[Hei voi continua la următorul capitol pentru că nu mai am timp sa scriu.. ]
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

soarta ne va legaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum