Ooo nuu

5 0 0
                                    

Pov-ul autorului

Deodată sa auzit..o împușcătură.. Derek și Scott i-au împușcat pe băieții in burta ..dar prin miracol ei s-au dus și i-au bagat cate un cuțit în umăr și apoi ei le-au lăsat pe fete cu niște bodyguarzi de-ai lor și ei au luat mașina și au plecat...

Taehyung în mașină -ce bine că am scăpat doar cu atât frate..."au mers ei și deodată pe un pod două dubițe veneau din fața lor și sau izbit de mașina lor cu viteză atunci mașina lor fără control se ducea cu viteză în spate dar din spate a venit o alta dubiță care i-a împins de pe pod ei fiind deja răniți când mașina a zburat de pe pod ei pur și simplu au zburat prin parbrizul mașinii la câțiva metri de ea...ei aterizând grav răniți pe pământ iar mașina în apă.... când salvarea a sosit la locul faptei i-au dus direct la spital în stare gravă și acolo fiind mama și tatăl lor devastați.. doctorul după ce a ieșit din operatie.. pentru că au avut nevoie de operații..

Ferit -doctore cum sunt?

Doctorul - din fericire au scăpat cu viață dar din păcate au rani foarte grave.. operatia a reușit au patru operații una la umăr,una la burtă aceea fiind destul de gravă pentru că ei au fost împușcați deja acolo și de la accident a provocat ceva destul de grav,una la mâna și una...una la inimă..in rest rani pe la picioare pe la spate pe la cap...cam asta a fost.. însănătoșire grabnică..

"Ferit stătea lângă Seyran care mai avea un pic și leșina de la atâta stres..."

[Hei cam atât pentru că nu mai am idee dar nu se termina aici povestea continuă la capitolul următor..]
                  ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

soarta ne va legaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum