Pov-ul autorului
"Era dimineață fetele sau trezit și se pregăteau să plece în oraș... după 2 ore au finalizat și arătau așa "
Lisa
Lena
Lena-mergem?
Lisa-da...dar cu ce ?
Lena-pe jos... luăm și noi o gură de aer..
Lisa-bine...haide
"După ce au ieșit din casă au dat de cineva.."
Lena-Lisa în spatele ta-
Fetele-aaaaaa.....
Pov-ul lui Tae
Tae- la acel accident...a fost Derek și Scott... oamenii lui au provocat accidentul...
Jk- de unde știi..
Tae- când am căzut de pe pod tot ce îmi amintesc e că m-am trezit pe pământ cu dureri groaznice dar am mai auzit doi oameni cum vorbeau...primul a spus să îl sune pe șefu și celălalt i-a spus dacă pe Derek sau pe Scott..de atunci nu am mai văzut nimic și nici nu am auzit...
Jk- și de ce nu ai spus până acum?
Tae- că nu știu sigur dacă e adevărat...
Jk- ai dreptate..... singurul lucru prin care putem afla este Pelin și Suna..ele sunt împreună cu ei sigur trebuie să știe ceva...
Tae- hai sa mergem sa le răpim și să aflăm... mergem acolo unde ne-au împușcat Derek și Scott...
Jk- haide..
"După ce ne-am îmbrăcat arătăm așa"
Jk
Tae
Tae-suntem gata să mergem
Jk-ok haide...
"După ce le-am răpit eram în locul stabilit cu ele ..."
Jk-spuneți tot ce știți despre accident
Suna- de ce v-am spune... sunteți foștii noștri...
Tae-dacă nu ne spuneți jur că aici vă veți trăi ultimele clipe din viața...
Pelin- nu ai curajul...
"Apoi apare nenorociți de Derek și Scott"
Derek-lăsați-le în pace...
Jk-pentru nimic în lume...
Tae-vor muri aici daca nu ne spun ce vrem sa aflăm...
Derek-foarte bine voi ați vrut..
"A bătut de două ori din palme..și niște oameni veneau cu fetele răpite... Lisa și Lena.."JK-DĂȚILE DRUMUL...LE OMOR...
Derek -daca voi le omorâți pe ele noi le omorâm pe ele
"Și arată cu degetul spre fete"Derek a luat-o pe Lisa și îi ținea pistolul la tâmplă iar Scott pe Lena... apăsau din ce in ce mai tare pe trăgaci.."
Tae- bine... bine,gata le dam drumul...
"atunci le-am dat drumul și ele au fugit în spatele lor..."Jk- acum e randul vostru..
Derek- hm...ce naivi sunteți...
[Oare ce se va întâmpla în capitolul următor..?]
CITEȘTI
soarta ne va lega
Teen FictionTaehyung și jungkook sunt frați regali și lisa este la fel o prințesă regala și jennie este cea mai bună prietenă a ei.Orae soarta îi va aduce pe toți împreună?