Pov-ul lui Jk
Jk-Rahat..
Suna -ce ..ce s a întâmplat?
Jk-ăă...nimic, nimic vorbeam singur(nu pot sa cred ca ei sunt...de ce ei ..și la fete le place de ei?yak..)
Suna- bine..pa
Jk-stai unde pleci?
Suna-ma duc să mă întâlnesc cu ei
Jk-dar tocmai ce v-ați întors..
Suna- mă duc să stau de vorbă cu un bărbat care știe să se comporte cu o fata..
Jk-a da....bine du-te.. du-te și pupate cu el..
Suna -adica ce vrei sa insinuezi acolo...?
Jk-adica ne despărțim Suna ai înțeles?..ne despărțim..
Suna -adica tu te despărți de mine..
Jk-da...oricum m-am saturat de toate alintăturile tale de doi bani ieși din camera mea..
"Ea a ieșit trântind ușa după ea...mă bucur că am scăpat de ea oricum nu o mai suportam..... deodată mă sună V"
"Apelul"
V-Alo
Jk-Alo
V-ce faci bro vrei sa ieșim să bem ceva?
Jk-faci tu cinste?
V-da fac
Jk-ooo da ce sărbătorim?😂
V- m-am despărțit de Pelin în sfârșit..
Jk-ceee?😨
V-da ce te miri..vii
Jk-da normal că vin..
V-bine atunci te aștept..pa
Jk-pa
"Apel încheiat "
"După ce am vorbit cu V m-am schimbat și am plecat cu mașina el conducând "
V-ce te-ai mirat așa când ți-am zis că m-am despărțit de ea?😅
Jk-nu m-am mirat doar că nu mă așteptam la asta..
V-da da... apropo să nu îi spui Sunei ceva că te tai..
Jk-stai liniștit că și eu m-am despărțit de ea..😅
V-bravo bă avem două lucruri de sărbătorit..🤣🤣🤣
Jk-da da..
",După ce am ajuns la bar am băut vreo două trei pahare și V cola pentru că el conducea dar și-a luat acasă să bea...."
Pov-ul Lisei
"După întâmplarea aceea din seara aia nu prea am mai ieșit din cameră nu vreau să dau ochii cu ai mei...a trecut vreo două zile de atunci dar noroc cu Lena că nu prea am avut când să mă plictisesc..😅🥲"
Lena-haide fată..stai închisă în camera asta de două zile..hai sa ieși să ne mai distrăm un pic...
Lisa-nu știu ce să zic chiar nu am niciun chef...
Lena-haidee...haideee
Lisa-bine bine mă duc să mă pregătesc ..
După ceva timp am decis să mă îmbrac așa..
Îmbrăcăminte Lisa
Când am ieșit am văzut-o pe Lena îmbrăcată așa
"Ahh..fata asta🤑😎"
Lena -în sfârșit arăți și tu a om 😅🤦🏻♀️
Lisa- adică...😠😂
Lena-adica in sfârșit nu mai ești morocănoasă toată ziua și ai și tu un zambet pe fata ai frumoasă..
Lisa- mersi.. mergem?
Lena- daaaa haiiii
"Când am ieșit din casă era vremea destul de frumoasă așa că am zis că mergem pe jos am mers noi ce am mers și deodată doi bărbați ne taie calea când ne uitam sa vedem cine sunt...nu pot sa cred că sunt foștii noștri iubiți Derek și Scott... ne-am despărțit de ei acum doi ani și de atunci nu ne-am mai văzut.."
Derek-o bună frumoasele plecăm undeva?"aveau amândoi cate un pistol in mana "
Lisa- lăsați ne in pace...
Derek- dar de ce abia ne-am întâlnit..😎
Lisa-și noi acum va spunem pa.."dau să plec dar n-e apucă de braț pe mine și pe Lena..ne bagă undeva la un colț să nu ne vadă nimeni și ne amenință cu pistolul "
Derek- am zis că nu plecați nicăieri atunci nu plecați nicăieri...acum că sa nu va găuresc capul faceți cum ziceam noi.
Pov-ul lui Tae
"După ce am mers vreo jumătate de drum îl văd pe nenorocitul de Derek și Scott cum amenință pe cineva cu pistolul nu vedeam cine erau dar când ne-am dat jos am văzut fetele pe care le-am văzut în acea seară.... m-am dus cu jk acolo și ..."
Băieții - lăsați-le în pace.
Pov-ul Lisei
"Deodată se aude din spatele nostru ceva"
Când m-am uitat în spate am văzut doi băieți chipeși care arătau așa
12
"Arătau familiar când deodată aud asta.."
Derek-ooo pe cine avem noi aici pe Taehyung și pe domnul Jungkook 😎😅🙄"numele astea...ooo nu sunt băieții din acea seară.. atunci din instinct strig.."
Lisa- ajutor va rog.. ajutor
Derek- taci odată din gură.."atunci Derek și Scott au apăsat mai tare cu pistolul pe tamplă"
Jk și V: lăsați-le..
Și deodată sa auzit....
[Hei mă bucur că ai vizionat această poveste sper că ți-a plăcut.]
CITEȘTI
soarta ne va lega
Teen FictionTaehyung și jungkook sunt frați regali și lisa este la fel o prințesă regala și jennie este cea mai bună prietenă a ei.Orae soarta îi va aduce pe toți împreună?