totul e bine?

3 0 0
                                    

Pov-ul lui Tae

"Am intrat în camera unde se afla Lisa am văzut-o în acel pat pe care ar trebui să îl urăsc... m-am dus m-am așezat lângă scaunul de lângă patul ei și i-am pus mâna pe burtică"

Tae-Iubire haide... trezește... copilul... copilul trebuie să aibă o mamă...

Pov-ul Lisei

"Mă trezesc și îl văd pe Tae lângă mine și eu sunt pe patul de spital atunci îmi amintesc de bebe"

Lisa-TAE BEBELE....?

Tae-Lisa... liniștește...

Lisa-nu vreau până nu știu cum e bebe.."am lăsat capul pe spate și plângeam"

Tae-iubire...bebe e bine doctorii au spus că e bine..ok?

Lisa-bine😔

Tae-de ce nu mi-ai spus?

Lisa-ce?

Tae-de bebe...

Lisa-e-eu îmi era frică că nu îl vei vrea😔😔

Tae-hei..hei .. știi că te iubesc... știi cât de mult am vrut să am o familie cu tine..de ce nu lași fi vrut?e copilul meu până la urmă vom fi părinți ce poate fi mai frumos?

Lisa-ai dreptate... scuze 🥺

Tae-haide să ieșim cât mai repede din spital dar pentru A ieși trebuie să îți revii cat mai repede ok?

Lisa-ok😊

Tae-mă duc să chem un doctor să te consulte și dacă te leasă sa ieși azi mâine îmi i-au liber și mergem să aflăm ce e...ok?

Lisa-serios😊🥺🥺

Tae-da...

"Atunci intră un doctor în cameră"

Tae-doctore..de ce ați venit?

Doctorul- am fost la soții Jeon să văd cum e situația și am zis să trec și pe aici.. dacă domnișoara e la fel că doamna Jeon de puternică atunci poate pleca chiar azi ...

Tae-ai auzit iubire..

Lisa-Abia aștept...

Doctorul- da este bine ... i-a să vedem copilul....

Tae-ce se întâmplă?

Doctorul-nu știu pare bine dar zic să mergeți și la un genicolog să vedeți...

Tae-b-bine... iubire mergem?

Lisa-da..

[Următorul capitol ❤️❤️🥹]

soarta ne va legaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum