Pov-ul lui Tae
Seyran- ce vrei să mănânci scumpule?
Tae- un suc îmi ajunge...
Seyran-ah..parcă sunteți frați voi doi...🙄un suc să fie atunci...
"Stăteam cu ochii în telefon și deodată simt niște ochii ațintiți asupra mea.. când mă uit o văd pe Lisa cum se uita la mine... atunci timp de un minut ne-am uitat unul în ochii celuilalt până când ea a rupt contactul..."
Seyran-... așa și ce mai zici Lisa?
După vreo două ore de plictiseala in timp ce mama și Lisa au vorbit..îl văd pe Ferit cum venea spre noi...
Ferit- hei ce faceți voi?
Seyran- bine ne pregăteam să plecăm...
Ferit- uite te duc eu acasă și V o duce pe Lisa ok?
Seyran- sună minunat... Taehyung scumpule te rog să o duci pe Lisa acasă la ea ...ok?
V - Da mama...
"M-am dus cu Lisa la mașină și am pornit spre casa ei...pe la jumătatea drumului îmi spune asta.."
Lisa- vrei te rog să mă lași aici?vreau să mă mai plimb puțin înainte de a mă duce acasă...mersi că m-ai adus până aici..
Tae- ești sigură că vrei sa te plimbi singură noaptea?..
Lisa- am vorbit cu prietena mea Lena și a spus că vine ea..face aproape jumătate de oră...
Tae- dacă vrei până vine ea stau eu cu tine...
Lisa- da..de fapt sigur ești obosit..mai bine nu..
Tae- e in regulă nu sunt obosit..
Lisa- ă..bine atunci..😊
Ne-am dat jos din mașină și am început să ne plimbăm pe jos...nu era chiar noapte era vreo 16:30 dar am profitat de moment😅
Tae- îmi pare rău că ai fost obligată să te căsătorești cu mine ....😞
Lisa- nu e nimic acum totul a trecut... căsătoria sa anulat nu 🙂
Tae- da..😶🙂
"După aproape jumătate de oră"
Tae- eu trebuie să plec ne mai vedem...
Lisa- mersi că m-ai adus și că ai stat cu mine...
"atunci dintr-o dată m a îmbrățișat strâns...ea cu capul pe pieptul meu și cu mâinile înconjurate după gâtul meu...am rămas blocat simțeam cum inima bate cu o viteză de 100 bătăi pe secundă... atunci am îmbrățișat o și eu ...și timp de 3 minute am stat așa...
"După acea am rupt îmbrățișarea și i-am spus "Tae- dacă o să mai ai nevoie să mergi vreodată undeva sunamă..."apoi a venit prietena ei Lena"
Lena- Lisa ce faci?o bună nu te-am văzut..
Tae- bună...eu tocmai plecam pa...
Lisa- p-pa😶😧
[Am încheiat și acest capitol continuați la următorul...😊]
CITEȘTI
soarta ne va lega
Ficção AdolescenteTaehyung și jungkook sunt frați regali și lisa este la fel o prințesă regala și jennie este cea mai bună prietenă a ei.Orae soarta îi va aduce pe toți împreună?