Tüm olumsuz düşüncelerimden sıyrılıp mis gibi bir uyku çektikten sonra sabah gülen bir suratla kalktım. Annem kahvaltıyı hazırlamıştı ve dün ağlayan kızının ardından sabah gülen kızını görmek onun içinde şaşırtıcıydı. Annem dünki konuştuğumuz konuyu açmaya tam kalkarken lafını kestim ve aramızda hiç o konu geçmemiş gibi başka şeylerden bahsettim. Sonra odama geçip Kayra'ya mesaj attım.
'Kanka hemen buluşmamız lazım 1 saate sizin orada olurum bekletme,öptüm.'
Kayra bana hiçbir zaman hayır diyemezdi.Zaten şuan o uyanmış, sınav sonuçları gelmeden tercih listesini oluşturmaya başlamıştır. İnek işte nolucak! Telefonum titredi.
'Bu ne acele? Soru sormayacağım tamam. 1 saat sonra görüşürüz kanka.'
mesajını okuduktan sonra hazırlanmaya başladım. Oturucağımız cafeye geçip onu beklemeye başladım. Heh geldi işte. Hemen ona planlarımı anlatmaya başladım.
'Bak ben şimdi devlet üniversitesini kesin kazanamam hazırlık sınıfı olan özel üniversiteye girerim o sırada hem ingilizce öğrenirim hemde konservatuvara hazırlanırım. Hoop seneye ordayım!'
Ben böyle heyecanla anlatırken Kayra'nın aptal aptal suratıma bakması beni sinirlendiriyordu. Tam cevap verecekken telefonu çaldı. Ay iyiki çaldı. Kesin gene moralimi bozacaktı ve ben sinir hastası olup eve geri gidecektim. Telefonu kapattığında kim olduğunu sordum.
'Ali aradı. Bugün buluşacaktık da gel buraya dedim yanında arkadaşıda varmış onunla geliyorlar.'
'Üf yakışıklı bir şey olsun bari yoksa yalnızlıktan kusucam.'
dedim.Kayra gülmeye başladı. Hoş yakışıklı olsa nolurdu? Sanki bende pamuk prensestim. Düşüncelerimi bölecek kadar maviş bir çocuk kapıdan içeri girdi! Gerçekten 2 sene sonra bu kadar heyecanlanmıştım. Aman Deniz sende amma tutuldun nerden bulucan şimdi çocuğu kendine gel. Zaten gözleri güzel yani bir tek o da fazla mı güzelmiş ne tamam sakin sakin. O sırada arkasından Ali geldi ve yanımıza oturdular! Yesss bee yesss!!! Çocuk elini uzattı. Ayy yakından daha da mavişmiş bu,çok heyecanlı!!
'Merhaba,elimi sıkacak mısın artık?'
dedi.Mal gibi öyle bakarsan çocuğun yüzüne tabi öyle söyler o da sana. Aferin Deniz devam et.
'Kusura bakmayın birine çok benzettim de.'
dedim mahcup bi ifadeyle elini sıkarken.Ali gerizekalısı da ordan
'Mavi gözlülere hastadır da kendisi'
demese nolurdu sanki? Kızardım işte elma gibi oldum.Bana bakıp gülmeye başladılar.Adını bilmediğim yakışıklı ve bir o kadar da maviş bu çocuk:
'Ben onun demesine gülmüyorum utanma o kadar. Dün minibüste bağıra bağıra bir şeyler anlattığın ve herkes baktığı halde umursamadan devam ettiğin aklıma geldi de ona gülüyorum'
dedi.Hasss! Ben bunları bir daha nerden göreceğim demiştim bir de. Sıçışlara geldik iyi mi!
'Aa evet Utkucuğum benimle konuşuyordu. Çok sevinçli bir haber veriyordu.'
dedi ağzından bakla ıslanmayan Kayra Hanım. Onlara söylemeli miydim gerçekten? Olmayacak hayallerimi anlatıp boşuna vakitlerini çalacaktım ne güzel. Masanın altından bir güzel tekme attım Kayra'ya ohh. Bir de
'Ne tekme atıyorsun bee'
demeseydi iyiydi! Şuana kadar süperim aman hiç bozmayayım Allah korusun(!) Mavişte amma meraklı çıktı.
'Neymiş seni bu kadar heyecanlandıran haber,bizimlede paylaşmak ister misin?'
dedi. 'Yaa aslında ben şeyy' dememe kalmadan aptal Kayra hemen atladı her zamanki gibi!
'Kızımız normal okulumu okuyayım da,meslek sahibi olayım demiyor da oyuncu olacağım diye tutturuyor. Konservatuvar diyor başka bir şey demiyor anlayacağınız.'
dedi. Ali gülmeye başladı. Çok komik gerizekalı dimi? Aç da kıçına gül! Ne güzel iki aptal birbirini bulmuş işte. Ali'nin gülmesine aldırmadan Utku çok ciddi bir şekilde:
'Bende çok isterdim biliyor musun? Ama ailem izin vermeyince vazgeçtim.Sen hiç bir zaman vazgeçme'
dedi.Bende 'Zaten hiç niyetim yok.' dedim.
'Güzel sevdim seni.Telefon numaranı verde bu güzel yolda bende sana elimden geldiğince yardım etmeye çalışayım'
dedi.Ali'yle Kayra saçma sapan ooo demelerine başlamışlardı bile. Bense gözlerim yuvasından fırlayacak şaşkınlıkta ona bakıyordum. Şimdi gözlerine tutulduğum çocuk benim numaramı mı istedi? İşte bu beee!!! Bu sefer kader burdan güldü Deniz hadi bakalım.
'Hadi artık sabaha kadar mı bekleyeyim?'
'Yok yok yaz sen.Ben söylüyorum.' Yesss bee bakalım ne diye mesaj atıcak!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ
ChickLitSizde artık şu hayaller,hayatlar karşılaştırmasından sıkılmadınız mı?Neden sadece olduğumuz yerde hayal edip bu hayali gerçekleştirmek üzere harekete geçmiyoruz?Engeller...Tabikide engeller olacak fakat bunlar bizleri daha da hırslandırmalı.Deniz ad...