'Pembe yalan'

18 0 0
                                    

Cafe'den çıktıktan sonra acaba ne zaman mesaj atarda konuşuruz düşüncesiyle gözümü telefondan bir saniye bile ayırmıyordum neredeyse. Bu çocuk,daha doğrusu mavi gözleri beni kendine bağladı bile!! Hayır Deniz bağlanmak yok,kendine gel. Daha önceden nasıl ders almıştın çok iyi biliyoruz. Ama masmavi.... Sapık gibiyim resmen ya maviyse mavi ne olmuş Allah sahibine bağışlasın. Acaba sahibi var mı? Nolur olmasın nolur nolur.... Olsaydı numaramı istemezdi heralde? Erkek değil mi aslında ister mi ister yani çoğu aynı bunların. Ben paranoyak bir şekilde tanımadığım çocuk hakkında tanılar koyarken mesaj sesiyle gözlerim telefona kitlendi. Haydaa donup kaldık şimdide iyi mi? Ulan kaç saattir bunu bekliyorsun bi ayıl kendine gel. Deniz! Heh şimdi oldu. Aferin kızım...

Telefonu elime aldığım an kalbim yerinden çıkacak gibi oldu. Sanki tuttuğum telefon değilde Utku'nun eliydi... Saçmaladın he iyice sende iki dakikada aşk böceği oldun çıktın olmaz böyle. Kolay kız sanmasın seni! Sonunda mesajı açmıştım. Ardından tekrar mesaj sesi... Tamam sakinim açıyorum.

'Selam ben Utku. Numaramı kaydet bakalım.'

'Ne oldu Deniz? Gene mi birine benzettin ;)'

Yaa ilk günden böyle laf sokmakta olmaz ki canım. Neyse sen çaktırma...

'Yok işim vardı. Bugün çok söyledim bunu ama tekrardan kusura bakma :)'

'Çevrimiçiyken mi?'

'Evet sevgilimle konuşuyordum.'

Ne dedin Deniz sen! Bu çocukta kendine bu kadar güvenmeseydi canım. Laf sokmayı güzel biliyor hadi bakalım şimdi ne diyeceksin!

'Anladım. Sıkıntı yapmaz dimi?'

'Yok canım ne sıkıntısı. Gayet medeni bir insandır kendisi.'

'Tebrik ederim onu. Benim sevgilim olacaksın da bende izin vericem ahaha'

Bak ne dedi yaa. Hemen cıvıma. Hem buda ne diye böyle konuşuyor ki? Sevgilime de söyleyeyim istersen mi desem? Kezban mısın kızım ya kendin ol az.

'Ya bizimki böyle işte napsın. Ee sende bir şeyler yok mu?'

'Yok. Yani var da yok. Bir sürü kıza göre var bana göre yok.'

'Değişikmiş.'

Ne diyor bu çocuk ya? Herkes benim peşimden koşuyor da ben yüz vermiyorum tribimi bu şimdi? Soğutma kendini maviş ya egoist çıkma nolur!

'Neyse boşver bunları, konumuz sensin.'

'Ha dimi evet. Bugün aslında tuhaf oldu. Tanışmamız falan.'

'Aynen öyle. Dün seni minibüste öyle görünce çok güldüm. Çok tatlıydın.'

Ben birazdan yataktan aşağıya doğru kayacağım sanırım. Ya sen neden benimle böyle konuşuyorsun neden... Hemen de yavşıyor bu!

'Sakın yavşıyor falan diye düşünme içimden geldiği için söyledim.'

Çok utandım lağğn. Sanki beynimi okudu.

'Yok düşünmedim. Sende çok mavişsin.'

Ney ne dedim ben? Ne yaptım ben ya. Ohh valla yürüyoruz böyle bakalım nereye...
'Öylemiymişim. Sevdim bunu tatlı kız.'

Yok daha fazla kızarırsam tezgahta domates diye satılacaktım. Hemen konuyu kapatmam gerekiyor. Hatta konuşmayı kesmem.

'Ya gene kusura bakma diyeceğim ama uykum geldi benim. İyi geceler!'

Oldu mu acaba? Belli mi oldu utandığım?

'Önemli değil tatlı UTANGAÇ kız.'

Ne kadar çakal bu çocuk ya. Hemen anlıyor ne diyeceğimi. Şimdi uyumalıyım yoksa elim gene ona mesaj at tuşuna gidecek!

******
Sabah olduğunda direk telefonuma baktım. Bende amma salağım. Ne bekliyordum yani iki konuştuk diye akşam bana sevgi sözcükleri yazmasını mı? Üstelik manitamız var dedik salak gibi. Sanki kaç senedir telefonuma öyle mesaj geliyor Deniz he sende var ya...

Annemin mükemmel kahvaltısından sonra-her zaman ki gibi' odama gittim. Çaat mesaj! Heyecanla telefona koştum. Koşuş o koşuş serçe parmağımı sandalyeye vurdum! Öff be dikkat etsene kızım! Söylenmeyi kesip hemen mesajı açiyim artık.

Utku: Günaydın tatlı kız. Dün konuşmak istediğimiz asıl konuyu konuşamadık. Bugün buluşup konuşsak mı?'

'Oluur tabi. 1 saat sonra dün ki cafede olurum. Beklemeyi sevmem ama görüşürüz!'

'Erkenden orada olacağım. Görüşürüz :)'

Saç,makyaj, kıyafet... Öncelikle şu göbişimi kapatacak siyah tshirt bir elimizi alıp giyelim. Ee bunun altınada siyah kot olur. Tamam işte. Saçlarıda düzleştir eyeliner de sürdük mü tamamdır! Siyah asildir falan tribim yok valla siyah kilosu olan kızların dostudur, en best kankasıdır. Bu derdi çeken bilir!

Daha yarım saat varken erkenden gelmişim bile. Utku'da orda neyseki. Kalbim çıkacak şimdi. Erkenden gelmiş yaa kıyamam... Hemen gideyim bari mal gibi kaldık gene.

'Çok beklettiysem kusura...'

'Kusura bakmayacağım söz tamam :)'

Dedi ve eğilip yanağımdan öptü. Eğildi dediysek bizde kısa değiliz heralde ama adam 1.90 boyuyla eğilsin bir zahmet.

'Tatlı kız simsiyah olmuş. Sevmedim'

dedi. Sanki ben bayılıyorum. Kaslı kollarınla siyah giyenleri anlayamazsın zaten. ANLAYAMAZSINIZ!

'Bugünlük öyle oldu.'

'Şey sevgilinden bahsetsene biraz şu rahat çocuğu merak ettim.'

'Ne sevgilisi ya yok öyle bir şey'

Ne dedin Deniz? Ulan ağzından çıkanı ne zaman kulağın duyacak artık senin? Şimdi nasıl toparlayacağım ki...

'Yani bana yalan söyledin öyle mi!'

diye bağırmaya başladı. Bu kadar abartılacak ne var be sakin olsana bi. Hala aynı cümleyi tekrarlayıp bağırıyordu.

'Ya abarttın sende ne bağırıyorsun devlet meselesi sanki büyüttün iyice' deyince bardağını aldığı gibi yere fırlattı. Hızlıca dışarı çıkıp gitti. Bok gibi orada öylece kaldım. Ulan ayıya bak ya ne vardı böyle yapacak. Ne dedim ki ben?

DENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin