'Merve.'
dedi. Ohh valla eski aşıklar bunlar kesin. Ben çekileyim aradan yoksa kızın o güzelim altın saçlarımı yolacağım! Bir de bu kız çok güzel be!! Salak Deniz, o kızdan sonra sana neden baksın ki? En iyisi hemen eve gitmek.
'Görüşürüz Utku. Benim işim çıktı.'
dedim. Gidiyordum. Ama o salak hala şaşkınlık içindeydi. Birazdan öpüşüp barışırlar bende kaderime kahkahalarla gülerim. Bırak zaten Deniz şu çocuğu sen hayallerini unuttun mu? Onlar için uğraşma zamanı.
Kayra'nın: 'Sonuçlar açıklanmış. Gelsin tercih telaşı! Gerçi senin öyle bir derdin yok ama neyse :p'mesajıyla eve koşmaya başladım. O kadar önemsiz değildi ki.
Hemen interneti açtım. Bu ne bee puanım neden bu kadar yüksek! Hukuka bile yetiyor anasını satiyim! Kötü alsaydım bir şekilde kandırırdım annemi ya. Neyse artık benimde kaderime boyun eğme zamanım gelmiş demek(!) :(Telefonum çalmaya başladı. Ben bir günde bu kadar telefonla haşır neşir olmaya meraklı değilim ki. Rahat bırakın beni! Tabi telefonda 'Utku' yazısını görünce bu böyle olmadı.
'Efendim Utku?' mesafeli ve sakin olmalıyım. Oyunculuğunu konuştur bakalım!
'Özür dilerim Deniz. Peşinden gelmem gerekiyordu.'
'Hiç önemli değil. Eski sevgilinle pardon yeni sevgilinle mutluluklar!'
deyip kapattım. Hatta interneti kapatayım attığı whatsapp mesajları gelmesin. Şimdi asıl derdim puanımı aileme söylemekti diye düşünmeye kalmadan annem heyecanla odama daldı.
'Kızım sonuçlar açıklanmış. Baktın mı?'
'Evet anneciğim.'
'Söylesene o zaman kızım. Nereler tutuyor?'
'Hiç ya seneye tekrar girerim. Hukuk falan tutuyor yani.'
'Manyak mısın kızım sen? Sene başından beri bunu istiyordum. Canım kızım aferin sana dile benden ne dilersen!'
Yaa sanki dilesem gerçekleştireceksin. Neden bende senin gibi sevinemiyorum ki? Yorgunum diyip geçiştireyim bari.
'Tamam anneciğim. Yarın konuşuruz uyumam lazım.'
'İyi geceler prensesim.'
'Sanada anneciğim.'
Kafamı yastığa koydum. Telefonda benden en uzak yerde. Uykuya tam dalacakken... Pencereme taş mı atılıyor lan?? Bu sıkıcı hayatımı da kafama taş yiyerek mi sonlandıracağım??? Kim bu gerizekalı!
Perdeyi açtığım anda ağzın açık kaldı. Ne işi var bunun burda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ
ChickLitSizde artık şu hayaller,hayatlar karşılaştırmasından sıkılmadınız mı?Neden sadece olduğumuz yerde hayal edip bu hayali gerçekleştirmek üzere harekete geçmiyoruz?Engeller...Tabikide engeller olacak fakat bunlar bizleri daha da hırslandırmalı.Deniz ad...