'Artık benimde sevgilim var!'

9 0 0
                                    

Benim meraklı bakışlarımı anlamış olacak ki:

'Hayallerini gerçekleştirmek için ilk adım. Burada beraber seni sınavlara hazırlayacağız.'

dedi. Çok mutlu olmuştum. Direk boynuna sarıldım.

'Çok teşekkür ederim.' dedim. Sarılmak bahane keyfi şahane :))

'Şimdi başlayalım o zaman' diyerek 2 tane seçtiği tiradı gösterdi bana. Biri komedi biri dram. Şiirimizi de seçtik, tamamdır. Şimdi bunları oynamak kaldı. (Bu arada daha önceden okuduğum kitaplardı. Kitaplar okunmadan tirat çalışılmaz.) Ezberim kuvvetli olduğundan hemen ezberleyip dramı oynamaya başladım. O bana eksiklerimi gösterirken ondaki olan yeteneğide görebiliyordum. İçimde kalması söylememden daha kötü olamaz diyerek:

'Ya Utku sende de çok büyük bir yeteneğin var olduğu belli. Neden sende benimle şansımı denemiyorsun?'

'Bilmem hiç düşünmemiştim.'

dedi. Ama kahretsin ki insanları çok çabuk ikna eden biriyimdir (!)Ve şimdi sıra parçayı ona seçmekte.

Artık ikimizde bu yola çıkmıştık. 4 saatlik çalışmadan sonra eve gitmek üzere yola çıktık. Beni eve bıraktı. Tam arabadan iniyordum, o sırada telefonu çaldı.

Merakla tekrar oturdum. Telefona bakınca yüzünün düştüğünü gördüm.

'Merve mi?'

'Evet.'

'Tamam o zaman ben gideyim.'

Klasik kezban triplerime hoşgeldiniz.

'Deniz yargısız infaz yapıyorsun. Merve artık hayatımda yok. Sen varsın, tamam mı? Tabi eğer sende istersen.'

Allaaaah istemem mi be!! Bu sefer hiç çekinemeyeceğim kimse kusura bakmasın.

'Seni seviyorum ben Utku. Bu yüzden gereksiz triplere giriyorum. Böyle işte.'

Bim bam booom! Çok şükür dostlar. Artık benim de bir sevgilim var!!

'Seni seviyorum Deniz.'

Kaç zamandır bana en iyi gelen cümleydi.

'Eee Merve?'

'Onunla bugün konuşacağım. Sana yemin ederim bir daha aramıza giremeyecek.'

'Tamam o zaman. Ben gidiyorum. Bugün için çok teşekkür ederim, çok güzeldi.'

Yanağımdan öptü. Bende gittim. Eve nasıl girdiğimi hatırlamıyorum. Kuş gibiyim sanki. Bu arada benim tek arkadaşım Kayra. Kimseye kolay kolay güvenmem. O yüzden bir olay olduğunda direk ona anlatırım. Onu çok... Mesaj geldi mesaj!!!

Utku: 'Sevgilim,seni özledim.'

Yaa çok tatlı bu.

'Bende seni. Ama bu yarınki provandan kaçağın anlamına gelmiyor. Az bir zaman kaldı. Hemen geçti günler baksana.'

'Haklısın. Her gün çalışmamız lazım. O zaman hemen yatalım. Yarın yorucu bir gün bizi bekliyor. İyi geceler canım.'

'İyi geceler hayatım.'

Bu günümde mutlu sonla tamamlanmış oldu. Genel olarak alışık değilim, tuhafmış!

DENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin