iamessy kérésére!❤️
Egy kis infó róla:
-Teljes neve: Nishimura Riki
-Születési dátum: 2005. december 9.
-Nemzetiség: Japán
-Banda: Enhypen
-Pozíció a csapatban: Fő táncos, énekes, rapper
- Magasság: Kb. 183 cm
-Ni-ki a csapat legfiatalabb tagja.
-Kivételes tánctehetséggel rendelkezik, amelyet már a debütálásuk előtt is sokan elismertek.
-Nagyon szeret focizni, és gyakran említi, hogy a focizás az egyik kedvenc szabadidős tevékenysége.
-Ni-ki imádja az állatokat, különösen a macskákat.
-Egyik különleges képessége, hogy képes nagyon gyorsan megtanulni és pontosan előadni bármilyen táncmozdulatot.
Ni-ki a csapatban kiváló táncosi képességei miatt gyakran kerül a figyelem középpontjába, és fiatal kora ellenére is nagy népszerűségnek örvend a rajongók körében.
-Becenevei: Super Dancer, Little Michael Jackson
-Kedvenc szín: Fekete
- Hobbi: Tánc, zenehallgatás, videójátékok
-Kedvenc étel: Ramen, sushi
-Inspiráció: Michael Jackson, akinek táncstílusát nagyra tartja és gyakran utánozza
-Kedvenc zenei műfaj: Pop, hip-hop
- Ni-ki már kiskorától kezdve táncol, és gyakran fellépett különböző versenyeken.
- Nagyon gyorsan tanul új koreográfiákat, ami miatt a csapattársai is gyakran csodálják.
- Ni-ki híres a színpadon mutatott energikus előadásairól és lenyűgöző szóló táncairól.
- Ő az egyetlen japán tag az ENHYPEN-ben.
- Szereti a kényelmes, sportos ruhákat.- Bár fiatal, nagyon érett és felelősségteljes, amit a csapattársai is gyakran megemlítenek.
- Ni-ki a legfiatalabb debütáló fiúidol a 4. generációban, ami miatt különösen figyelnek rá a rajongók és a média.
Ni-ki tehetsége és elkötelezettsége miatt gyorsan a rajongók kedvencévé vált, és folyamatosan bizonyítja, hogy méltó tagja az ENHYPEN-nek.
Ni-ki szerintem egy nagyon-nagyon tehetséges énekes és táncos. Emellett eszméletlenül helyes, és ő a második biasom a bandában 🙊. Ez most teljesen befolyásolja azt, hogy mit is gondolok róla! Mivel a kedvencem, nyilván nem utálom. A legjobb, hogy csak két évvel idősebb nálam.😶🙊😏👀❤️. Vele sok mindenben hasonlítunk, ezért is ő az egyik kedvencem. Én általában úgy válogatom a biasokat, hogy ki mennyire hasonló hozzám. És nyilván, aki jobban hasonlít rám, az a biasom, de ezt általában más is befolyásolja. Ezért lett például Namjoon is a biasom. Szóval, Ni-kire visszatérve, én teljesen meg vagyok vele elégedve.
Ami a személyiségét illeti, nagyon lenyűgöz az érettsége és a felelősségtudata. Hihetetlen, hogy ilyen fiatalon ilyen nagy tehetséggel és elkötelezettséggel rendelkezik. Az is csodálatos, hogy mennyire keményen dolgozik a fejlődéséért, és hogy mindig a legjobbat nyújtja a színpadon.
Emellett nagyon tetszik a humorérzéke és a kedvessége is. Látszik, hogy mindig támogatja a csapattársait, és hogy mennyire összetartóak együtt. Az interjúkban és a közösségi médiában is mindig pozitív energiát sugároz, ami engem is motivál és boldoggá tesz.
Nem csak a tehetsége, hanem a személyisége is nagy hatással van rám. Az a tény, hogy csak két évvel idősebb nálam, még közelebb hozza őt hozzám. Érdekes látni, hogy mennyire hasonlítunk egymásra, és mennyi közös vonásunk van.
Összességében Ni-ki egy igazi példakép számomra, és nagyon boldog vagyok, hogy rajongója lehetek. Remélem, hogy még sokáig folytatja a karrierjét, és hogy továbbra is ilyen csodálatos előadó és ember marad.Gondoltam még hozok ma egy fejezetet!👀❤️
Remélem tetszett!❤️
Niki-vel búcsúzom ⬇️🙊❤️
YOU ARE READING
Véleményem kpop idolokról és más hírességekről (Infók, Érdekességek)
RandomA cím mindent elárul!❤️❤️❤️ Kérni is lehet!❤️❤️❤️ Kezdés: 2024.06.13. Befejezés: ❌🤷🏻♀️ #2 vélemény #1 kritika #2 pop