🌼Jeff Satur🌼

20 8 6
                                    

Egy kis infó róla:

-Név: Jeff Satur 

-Teljes név: Worakamon Satur 

-Születési dátum: 1995. március 6. 

-Születési hely: Bangkok, Thaiföld

-Foglalkozás: Énekes, dalszerző, színész 

-Műfajok: Pop, R&B, elektronikus zene 

-Nyelvek: Thai, angol 

-Ismert: Zenei karrierje és szerepei BL sorozatokban, különösen a "KinnPorsche"-ban

-Karrier kezdete: Jeff Satur zenei karrierje 2013-ban indult, amikor debütált énekesként. Eleinte kisebb projektekben vett részt, majd fokozatosan egyre nagyobb népszerűségre tett szert.

-Első nagy sikerek: A zenei világban elért sikereit követően a színészet felé fordult, és szerepet kapott különböző thai sorozatokban. A BL műfajban való megjelenése hozta meg számára a nemzetközi hírnevet.

-Legismertebb szerepe: A "KinnPorsche" című sorozatban való szereplése nagy áttörést jelentett számára. A sorozat világszerte népszerű lett, és Jeff Satur neve ezzel összeforrt a BL műfajjal.

-Zenei stílus: Jeff Satur zenéje gyakran ötvözi a pop, az R&B és az elektronikus zene elemeit. Számos saját dalt írt és adott ki, amelyekben gyakran érzelmes és személyes témákat dolgoz fel.

-Rajongótábor: Az interneten, különösen a közösségi médiában, jelentős követőtáborra tett szert. YouTube csatornáján és Instagram oldalán aktívan tartja a kapcsolatot rajongóival, ahol gyakran oszt meg új zenéket, fotókat és videókat a mindennapi életéből.

-Kiadványok és slágerek: Jeff Satur több népszerű dalt adott ki, köztük olyanokat, mint a "Highway" és a "Why Don't You Stay." Ezek a dalok a rajongók és a kritikusok körében is jól fogadták, és több milliós nézettséget értek el a streaming platformokon. Zenéjét érzelmes szövegek és fülbemászó dallamok jellemzik, amelyekkel könnyen azonosulhat a hallgatóság.

-Színészi karrier: A "KinnPorsche" sikere után Jeff Satur szereplései még inkább előtérbe kerültek. Különösen a karakterábrázolása, a drámai jelenetekben nyújtott teljesítménye nyerte el a közönség tetszését. Tehetségét számos díjjal és jelöléssel is elismerték.

-Divat és stílus: Jeff Satur nemcsak zenei és színészi tehetsége miatt ismert, hanem egyedi divatérzéke miatt is. Gyakran látható merész és stílusos öltözékekben, amelyekkel szintén inspirálja rajongóit. Divatikonként is elismerik, és gyakran vesz részt divateseményeken.

-Együttműködések: Zenei pályafutása során Jeff Satur több más előadóval is együtt dolgozott, mind a thaiföldi, mind a nemzetközi zenei szcénában. Ezek az együttműködések lehetőséget adtak neki, hogy új zenei stílusokat próbáljon ki, és még szélesebb közönséget érjen el.

-Jövőbeli tervek: Jeff Satur folyamatosan dolgozik új projekteken, legyen szó zenéről vagy színészetről. Rajongói izgatottan várják következő lépéseit, hiszen mindkét területen képes megújulni és új szintre emelni karrierjét.

-Közösségi média jelenlét: Jeff Satur aktívan használja a közösségi médiát, különösen az Instagramot és a Twittert, ahol rendszeresen posztol frissítéseket karrierjéről, új zenei anyagokról, valamint bepillantást enged személyes életébe is. Ezáltal közvetlen kapcsolatban marad rajongóival, akik világszerte támogatják.

Nos akkor bemutatom nektek Thaiföldi férjemet xd 😏😂❤️ Viccet félretéve, a véleményem róla az, hogy egy kurva helyes csávó. Rettentően jól énekel pedig én nem szoktam Thaiföldi zenéket hallgatni, de az ő hangja rabul ejtett.😭❤️ Tegnap liveolt instán és áh FANGÖRCSBEN haltam meg xd. Szerencsére angolul beszélt így értettem nagyrészt, amit mond.

Kedvenc dalom tőle:

Egy képpel búcsúzom róla:⬇️😏❤️

Egy képpel búcsúzom róla:⬇️😏❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Véleményem kpop idolokról és más hírességekről (Infók, Érdekességek)Where stories live. Discover now