🌼Han Jisung🌼

28 9 10
                                    

GrtaSimon636 kérésére!🌼❤️

Egy kis infó róla:

-Születési dátum: 2000. szeptember 14.

-Születési hely: Dél-Korea.

-Foglalkozás: Énekes és rapper.

-Csoport: Stray Kids.

-Szerep a csapatban: Fő rapper és központi énekes.

-Cég: JYP Entertainment.

-Tevékenységek: Dalírás, producerkedés.- Különleges jellemzők: Jisung kreatív és sokoldalú tehetség, aktívan részt vesz a Stray Kids zenei és művészeti koncepcióinak kidolgozásában és megvalósításában.

-Karrier kezdete: Jisung csatlakozott a Stray Kids-höz a JYP Entertainment által szervezett reality show, a "Stray Kids" során, amelyben a tagok megmutathatták képességeiket és tehetségüket.

-Szóló tevékenységek: Jisung rendszeresen részt vesz szóló és csoportos projektjeiben, így a saját szóló dalai és együttműködései is részei a repertoárjának.

-Kiemelkedő készségek: Kiváló rap technikával rendelkezik, valamint erős énekhanggal és színpadi jelenléttel büszkélkedhet.

-Kiemelkedő táncos képességek: Jisung a Stray Kids egyik vezető táncosa is, és gyakran felelős a csoport koreográfiáinak részletes kidolgozásáért és tanításáért.

-Nyelvek: Jisung tud angolul és koreaiul is, ami segít abban, hogy könnyebben kommunikáljon nemzetközi rajongóival és partnereivel.

-Oktatási háttér: Mielőtt a Stray Kids-hez csatlakozott volna, Jisung kiváló diák volt, és számos matematikai és természettudományos versenyen részt vett.

-Jisung a Stray Kids egyik legfiatalabb tagja, ami azt mutatja, hogy már fiatalon is nagy tehetségnek számított a koreai zenei iparban.

-Jisungot gyakran említik a csoport humoros tagjának, gyakran megnevetteti társait és rajongóit is.

-Jisung nagy rajongója a videojátékoknak, és gyakran oszt meg játékkal kapcsolatos élményeket és ajánlásokat a rajongóival.

-Szívesen részt vesz jótékonysági eseményeken és kezdeményezésekben, és aktívan támogatja a különböző társadalmi ügyeket.

-Gyermekkorában nagy álma volt, hogy zenész legyen, és keményen dolgozott azért, hogy elérje ezt a célt.

Véleményem szerint egy irtó aranyos, de tényleg sosem láttam még nála aranyosabb férfit! Na jó, Sunoo-nál nem aranyosabb. Jisung is aranyos, de nálam csak másodikként ❤️ Viszont nagyon, nagyon szeretem őt! Nem ő a kedvencem ebben a bandában, de attól függetlenül nagyon kedvelem, mint a munkája, mint a külsője és belsője miatt. Vagyis imádom a kirobbanó személyiségét és aranyos arcát. Hangja is annyira cuksi 👀 Ezt nem tudom tovább fokozni, szóval igazából így ennyi a véleményem róla!

Sziasztok!

Remélem tetszett!👀❤️

Jisung-al búcsúzom!❤️❤️

Jisung-al búcsúzom!❤️❤️

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Véleményem kpop idolokról és más hírességekről (Infók, Érdekességek)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt