ruszon kérésére!❤️
Egy kis infó róluk:
-Teljes név: Honey Popcorn
-Tagok nevei: Miko, Sakura, Nako (változó tagok)
-Debütálás dátuma: 2018. március 21.
-Nemzetiség: Japán
-Koreai tevékenységük kezdete: 2018-ban debütáltak Dél-Koreában
-Pozíciók: Énekes, táncos, visual
-Zenei stílusok: K-pop, bubblegum pop
-Inspirációk: Koreai K-pop ipar, klasszikus J-pop
-Kiadó: Kyun Create
-Fandom neve: Popcornies
-Tudományos háttér: Színpadi és előadóművészeti tanulmányok, Koreában és Japánban egyaránt képzettek.
-Nyelvek: Japán (anyanyelvi), koreai
-Születési hely: Japán különböző városai (a tagok eltérő helyekről származnak)
-Aktivitások: Szereplés zenei show-kban és televíziós műsorokban, részvétel rajongói találkozókon.
-Szólótevékenységek: Mindhárom tag különböző japán televíziós és zenei projektekben is szerepel.
-Tánctudás: Jártasak különféle táncstílusokban, különös figyelmet szentelve a koreai K-pop táncmozdulatokra.
-Jelentős dalok: "Bibidi Babidi Boo," "Pretty Lie," "De-aeseohsta"
-Közösségi média: Aktívak az Instagramon és Twitteren, valamint hivatalos YouTube csatornával is rendelkeznek.
-Kedvenc színek: Rózsaszín, fehér
-Kedvenc ételek: Sushi, japán curry
-Hobbi: Tánc, főzés, videójátékok, anime nézés
-Háziállatok: A tagok állatbarátok, de saját háziállatokat ritkán mutatnak meg.
-Testmagasság: A tagok magassága 155 cm és 165 cm között változik.
-Kedvenc filmek: Romantikus és vidám japán filmek, valamint anime.
-Erősségek: Bájos színpadi jelenlét, jól koreografált előadások.
-Gyengeségek: Néha tapasztalatlanabbak a koreai nyelvű előadásokban.
-Példaképek: Twice, Girls' Generation, és más klasszikus K-pop lánycsapatok.
-Legnagyobb álmuk: Hosszú távon szeretnének jelen lenni a K-pop iparban, és közvetíteni a japán K-pop stílust a nemzetközi közönség számára.
-Baráti kapcsolatok: Jól kijönnek a koreai K-pop ipar más tagjaival, különösen a külföldi tagokkal rendelkező csoportokkal.
Véleményem nincs róluk, mert nem ismerem őket! De amúgy szimpatikus bandának látszanak!❤️
Remélem tetszett! És ne haragudj, hogy késtem vele, de elfelejtettem és időm se sok mostanában!
Velük búcsúzom!⬇️❤️
YOU ARE READING
Véleményem kpop idolokról és más hírességekről (Infók, Érdekességek)
RandomA cím mindent elárul!❤️❤️❤️ Kérni is lehet!❤️❤️❤️ Kezdés: 2024.06.13. Befejezés: ❌🤷🏻♀️ #2 vélemény #1 kritika #2 pop