🌼Bibi🌼

29 9 8
                                    

GrtaSimon636 utolsó kérése!🌼❤️

Egy kis infó róla:

-Polgári név: Kim Hyung-seo

-Művésznév: Bibi

-Születési dátum: 1998. szeptember 27.

-Nemzetiség: Dél-koreai

-Karrier:

-Kezdet: 2017

-Felfedező: Yoon Mi-rae, dél-koreai rapper

-Debütálás: 2019-ben a "Binu" című kislemezzel

-Kiadó: Feel Ghood Music

-Zenei Stílus:

-Műfajok: Pop, R&B, Hip-hop

-Témák: Személyes és érzelmes témák

-Elismerések: Számos díjat nyert zenei munkásságáért

-Együttműködések: Híres művészekkel dolgozott együtt a zenei iparban

-Nemzetközi népszerűség: Gyorsan növekvő rajongótábor világszerte.

-Korai élet: Szöulban született és nőtt fel.
-Zenei hatások: Különféle műfajok és művészek hatottak rá, beleértve a nyugati pop és R&B előadókat is.

-Dalszövegírás: Bibi saját dalainak nagy részét maga írja, személyes élményeiből és érzelmeiből merítve ihletet.

-Produkció: Aktív szerepet játszik saját zenéinek produkciójában is, biztosítva ezzel egyedi hangzását.

-Kiemelkedő Művek:
-"Binu" (2019): Debütáló kislemez, mellyel berobbant a zenei életbe.

-"Kazino" (2020): Egyik legismertebb dala, mely nagy népszerűségre tett szert.

-Média Megjelenések:

-Televízió: Szerepelt különböző televíziós műsorokban, ahol tehetségét és személyiségét is bemutatta.

-Interjúk: Számos interjút adott, ahol megosztotta gondolatait zenéről, életről és karrierjéről.

-Szociális Média és Kapcsolat a Rajongókkal:

-Instagram: Aktív a közösségi médiában, ahol rendszeresen oszt meg tartalmakat rajongóival.

-Kapcsolat a rajongókkal: Szoros kapcsolatot ápol rajongóival, gyakran kommunikál velük közösségi média platformokon keresztül.

-Új zenei projektek: Folyamatosan dolgozik új dalokon és albumokon.

-Koncertek és turnék: Tervezi, hogy több koncertet és turnét szervez, hogy még több rajongóval találkozhasson személyesen.

Véleményem róla, hogy egy hihetetlenül tehetséges, gyönyörű és nagyon jó énekesnő. Én követem már két éve. Nemrég lett neki Weverse "csatornája" ahol ugyanúgy oszt meg dolgokat és legelső dolgom volt ott is bekövetni őt. Engem a hangja fogott meg leginkább hiszen tényleg nagyon szépen énekel. PSY után ő a második kedvenc szóló énekesem.

Remélem tetszett!❤️

Bibi-vel búcsúzom ⬇️🙊❤️

Véleményem kpop idolokról és más hírességekről (Infók, Érdekességek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora