🌼DESH🌼

20 6 10
                                    

Hanemhatnem12 kérésére!🌼❤️

Desh, alias Molnár Attila az egyik legígéretesebb hazai rapper, akire sokan felfigyeltek az elmúlt években. Friss, modern stílust képvisel a magyar hip-hop színtéren, ahol egyre nagyobb ismertségre tesz szert, köszönhetően eredeti szövegeinek és jellegzetes előadásmódjának.

Egy kis infó róla:

Teljes neve: Molnár Attila

Művésznév: Desh

Születési dátum: 1997.12.18.

Műfaja: Hip-hop, rap, trap

Stílus és hatások: A modern hip-hop és trap vonalait képviseli, előadásában erőteljes személyes és társadalmi témákat boncolgat. Inspirációit részben az amerikai hip-hop előadóktól meríti.

Karrierje röviden: Desh 2010-es évek közepén indult, először inkább underground vonalon kezdett, majd egyre több sikeres projektet és közös munkát készített ismert magyar rapperekkel, mint Azahriah, G.w.M és AKC Misi. Olyan számokat köszönhetünk neki, amelyekben az aktuális társadalmi kérdéseket feszegeti, miközben saját egyéni stílusát is erőteljesen képviseli.

Sikeres dalai: többek között olyan slágerek, amelyeket a fiatal közönség különösen kedvel

Érdekességek Desh-ről: Desh egy igazán sokoldalú személyiség, akinek zenéje és megjelenése is folyamatosan fejlődik. Nemcsak a rap szövegekben, hanem a vizuális megjelenésben is fontos számára az egyediség. A közösségi médiában aktív, ahol gyakran posztol a stúdióban zajló munkáról és a mindennapi életéről. A rajongóival való közvetlen kapcsolata és hitelessége miatt egyre népszerűbbé válik, és nem ritka, hogy követői inspirációként tekintenek rá.

Különleges stílus és hatások: Desh zenéjében a modern hip-hop és trap elemei dominálnak, de megjelenik benne a magyar rapvilág jellegzetessége is. Inspirációit nemcsak hazai előadóktól, hanem külföldi rapperektől is meríti. Stílusa sokszínű, gyakran keveri az új hullámos trap elemeket a mélyebb tartalmakat közvetítő szövegekkel.

Miért különleges Desh?:
A rajongók szerint Desh az őszinte, letisztult rap szövegeivel és eredeti stílusával tűnik ki a hazai mezőnyben. Számos fiatal azonosul a szövegeivel, amelyek gyakran reflektálnak a mindennapi kihívásokra, társadalmi kérdésekre, vagy akár személyes élményekre is. Mindemellett a laza és magabiztos stílusa is hozzájárul ahhoz, hogy a hazai rap közösség egyik kedvence legyen.

Véleményem Desh-ről, igazából én csak Hanemhatnem12-től hallottam róla. Szerintem jól néz ki, és elképesztően jól rappel! Meghallgattam már pár dalát mióta ezt a kérést kaptam, hogy ne ilyen ismeretlenül írjak róla valamit xdd.😂❤️

Remélem tetszett!❤️❤️
DESH-el búcsúzom!⬇️❤️

Remélem tetszett!❤️❤️DESH-el búcsúzom!⬇️❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Véleményem kpop idolokról és más hírességekről (Infók, Érdekességek)Where stories live. Discover now