IwagakureEszter részére!🌼❤️
Egy kis infó róla:
-Teljes név: Moon Bin
-Születési dátum: 1998. január 26. (Halála: 2023.ápr.19.)
-Születési hely: Cheongju, Chungcheongbuk-do, Dél-Korea
-Származás: Koreai
-Zenei és színészi karrier:
-Műfajok: K-pop, R&B, pop
-Együttes: ASTRO
-Szerepe az együttesben: Fő táncos, énekes, vizuál
-Szólótevékenységek:
-Moonbin & Sanha: Az ASTRO két tagja, Moonbin és Sanha, 2020-ban alakítottak al-egységet, és kiadták első mini-albumukat, az In-Out-ot, majd ezt követően további dalokat, például a "Bad Idea" című slágert.
-Ismert dalai és közreműködései:
-ASTRO dalai: "All Night", "Crazy Sexy Cool", "Blue Flame", "Knock"
-Moonbin & Sanha dalai: "Bad Idea", "Ghost Town", "Who"
-Dalszövegírás és kreatív munka:
-Moonbin részt vett az ASTRO zenéinek és koreográfiáinak kidolgozásában, emellett a színpadi megjelenésük fejlesztésében is fontos szerepet játszott.
-Színészi karrier:
-Gyermekszínészként indult, és már fiatal korában feltűnt különböző koreai televíziós drámákban, például a híres "Boys Over Flowers"-ben, ahol a főszereplő gyermekkori énjét alakította.
-Díjak és elismerések:
-Zenei díjak: Az ASTRO együttes tagjaként több díjat nyertek koreai és nemzetközi zenei díjátadókon.
-Színészi elismerés: Színészként is számos pozitív visszajelzést kapott a rajongóktól és a kritikusoktól egyaránt.
-Magánélet és érdeklődési kör:
-Család: Egy húga van, Moon Sua, aki szintén K-pop idol és a Billlie nevű lánycsapat tagja.
-Érdeklődés:
-Kiválóan táncol, és gyerekkora óta foglalkozik táncművészettel.
-Szeret sportolni, különösen érdeklődik a taekwondo iránt, amelyet fiatalon gyakorolt.
-Szenvedélyesen érdeklődik a fotózás és az utazás iránt, és gyakran oszt meg képeket a rajongókkal a különböző helyszíneken szerzett élményeiről.
-Jótékonyság és aktivizmus:
-Jótékonysági projektek: Az ASTRO tagjaként részt vett különböző jótékonysági eseményeken és kampányokon, többek között olyan projektekben, amelyek a fiatalok jólétét és mentális egészségét támogatják.
-Aktivizmus: Fontosnak tartotta az önszeretet és önelfogadás fontosságát, és az ASTRO dalainak üzenetei gyakran inspirálóan hatnak a fiatalokra.
-Egyéb érdekességek:
-Nyelvtudás: Elsősorban koreaiul beszél, de folyamatosan dolgozott angoltudásának fejlesztésén is.
-Szenvedély: Nagyon szeret főzni, és gyakran kísérletezik új receptekkel a konyhában.
-Becenevek: A rajongók gyakran "Puppycat"-nek hívják, mivel arcvonásai egyszerre emlékeztetnek egy macskára és egy kutyára, amit a rajongók bájosnak találnak.
Véleményem róla, az hogy egy nagyon helyes, jószívű ember volt. Én annyira nem álltam közel hozzá, de drága barátnőm által nagyon sok mindent tudtam meg róla és az Astro-ról is. Nekem azóta Sanha a kedvencem így nemrég ő fel is került a bias listámra.🥰
Remélem tetszett!❤️
Moonbin-al búcsúzom!⬇️❤️
ESTÁS LEYENDO
Véleményem kpop idolokról és más hírességekről (Infók, Érdekességek)
De TodoA cím mindent elárul!❤️❤️❤️ Kérni is lehet!❤️❤️❤️ Kezdés: 2024.06.13. Befejezés: ❌🤷🏻♀️ #2 vélemény #1 kritika #2 pop