Selam aşklarımmm
Bu bölümü Kurtun kendi ağzından okuyacaksınız. Umarım hoşunuza gider ve her jelibon yediğinizdeKurtu hatırlarsınız🥹
Oy ve yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar💗
🕸️
Annem evde yoktu markete gitmiş gelene kadarda arabamı sürmemi istedi bende arabamı şeritli halımızın üzerinde sürüyordum. Ağzımdan çıkardığım oldukça sessiz çıkardığım seslerle birlikte oyunum daha eğlenceli oluyordu. Babam işe bugünde gitmemişti, yatak odasından dumanlı şeyin kokusu ve sirkeye benzeyen şeyin kokusu geliyordu. Burnunu diğer elimle kapatıp arabamı sürmeye devam ettim iki arabayıda sürebilirmem için elimi burnumdan çektim. İki arabayıda aynı anda sürüyordum. Yarışın tamamlanması için kırmızı arabamı önden iterek mavinin onun arkasından gelmesini sağladım.
Kırmızı olan benim arabamdı, kazandığım için bağırdım.
" BEN KAZANDIM BEN KAZANDIM" iki kolumuda havaya kaldırıp sevindim. O pis koku odaya daha fazla yakınlaştı. Kapının girişinde babamı gördüm elindeki kırmızı, annemin etlerimizi kestiği bıçakla duruyordu. Ama o bıçak çok keskindi annem dün, komşumuzdan aldığı etleri keserken elini kesmişti. Kısa bir an yutkunup ağlamamaya çalıştım ama erkek adam ağlamazdı, babam hep öyle derdi ağladığımda da parmağımı ocağa basardı.
" BEN SANA SESSİZ OLACAKSIN DEMEDİM Mİ LAN" babam bıçakla birlikte üstüme doğru geldi bende arabalarımı bırakıp koltuğun üstüne çıktım. Biliyordum yine acıtacaktı ne zaman sirkeyi içse böyle olurdu. Annem gelecekti annem hep bu anlarda gelirdi beni kurtarırdı
yine." Özür dilerim baba, nolur acıtma" kendimi zorluyordum ağlamamak için ama ağlarsam hem ses çıkardığım için hemde ağladığım için acıtırdı.
" SUS LAN CIYAKLAMA KARŞIMDA SANA DEDİM Kİ SES GELİRSE SENİ ÖLDÜRÜRÜM" babamın her kelimesinde omuzlarım inip kalkıyordu nefesim hızlanıyordu. Ona bakıp kafamı salladım. Elindeki bıçakla iyice yanıma geldi bıçağı kolumun üzerine bastırıyordu ki. Annemin bağırışını duydum elindeki poşeti yere fırlatıp yanıma koştu.
" DOKUNMA OĞLUMA" annem koltuğun yanına gelip beni kucakladı yere indirdi bende babamı görememek için başımı annemin dizine gizledim.
" OĞLUNU TEK BAŞINA MI YAPTIN? ONUN BABASI BENİM BABASI " babam hep beni acıtırdı annemde korurdu ama sonra annemide acıtırdı. Ben salonda uyurken yatak odasından babamın kemer sesi, annemin yapma diye bağırışını duyardım. Anneme sabah sorduğumda bişey olmadığını babamla oyun oynadıklarını söylerdi. Ama ben biliyordum ki, oyun vurarak oynanmazdı annemin dudakları hep kabuk kabuk, kaşları küçük küçük bezlerle doluydu.
" KÜÇÜCÜK ÇOCUKTAN NE İSTİYORSUN RÜSTEM" annem beni arkasına almış bağırıyordu, babamda elindeki bıçağı anneme sallıyordu.
" GELMİŞ 6 YAŞINA NERESİ KÜÇÜCÜK LAN BUNUN" babam elindeki bıçağı bana yanaştırdı, annem babamı itekledi babamda geriye gidip geri geldi, annemi boğazından tutup koltuğa attı benimde gözümde sular birikmişti. Annem koltuğa düştüğünde kalkmak için hareket etti babamda onun üstüne çıkıp yüzüne elini birleştirip vurdu.
Babam benim yanıma geldi bıçağı çenemin altına bastırdı bıçağı ilerliyordu ki annem babamı itip benimle birlikte salonun çıkışına koştu. Annem beni kapısı açılmış olan tuvalete attı. Yüzüme bakıp konuştu." Buradan ben gelene kadar çıkmayacaksın annecim tamam mı, sakın ses çıkarma güzelim" anneme bakıp başımı salladım. Annem kapıyı üzerime kapattı babamın sesi beni çok korkutuyordu. Tuvalette bir oraya baktım bir buraya baktım babamla annemin sesi geliyordu babamın sesi birazcık uzaklaştıktan sonra tuvaletin kapısı açıldı annem elinde ki jelibon poşeti ile içeri girdi poşeti bana verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAN (+18)
Teen FictionBütün binaların önüne afişler asılmıştı. Afişlerde ise yazılan o cümle; " KARAN ADALETİ YARATAN "