Aşklarım sellamm.
Bildiğiniz gibi bayramda tatile gideceğimi söyledim, malesefte kampta internet ve şarj sorunu oluşuyor. Normalde çoktan 11. Bölümde falan olurduk her neyseee
İyi okumalarrr💗
Oy ve yorum yapmayı unutmayın
🕸️
Gözlerim yatağımın yanına çökmüş olan bir beden ve tanıdık kokuyla açıldı. Başımı sağa doğru çevirdiğimde dün şifonyerimin üzerine koyduğum kitapı okuyordu. Nasıl odaya girdiğini, hangi yanıma geldiğini ne anlamış ne de hissetmiştim. Savaş hareketlendiğimi anlayınca kafasını kitaptan kaldırıp bana baktı yüzüne yerleşen gamzeli gülümsemesi benide gülümsetti.
" Günaydın küçük avukat" onun günaydın mesajına karşılık bende ona günaydın mesajı ilettim.
" Günaydın koca katil" dediğim onu daha fazla güldürürken elindeki kitapı şifonyere bırakıp bana daha fazla yanaştı, aramızdaki o yakın mesafe kalbimi hızlandırmıştı.
Parmağını önüme gelen saçlarıma ulaştırıp kulağımın arkasına taradı. Gözlerim ise onun o yumuşak dokunuşuyla kendiliğinden kapandı.
Gözlerimi açtığımda önümde bir telefon kutusu yanında kablosuz kulaklık kutusu vardı Savaş kafasını omzuna yatırıp yüz ifademe bakıyordu." Bu benim mi"
" Tabikide senin Hazel, Dumanın olacak hali yok" söylediği cümleden hemen sonra odanın kapısı sanki arkasında tonlarca yükler dolu gibi açıldı. Duman içeri girdi yüzünde sinir vardı.
" EVET O TELEFON BENİM, ONDAN BU SABAH İSTEDİĞİM TELEFONU SANA ALDI ŞİMDİ VER O TELEFONU BANA SEXY" bu siniri tabikide yapmacıktı Savaş kafasını benden ona çevirdi bende onun bu haline güldüm ve alışmıştımda.
" Tamam Duman, sakin ol al telefon senin olsun" dedim, telefon kutusunu yataktan alıp ona uzattım. Savaş ise uzattığım elimi geri aşağı indirdi. Bir dakika ya biz neden halen aynı yataktayız Duman eğer bunu kıskançlığın geçtiğinde anlarsa onun dilinden düşmek hiçte kolay olmayacaktı.
" HEM SİZ NEDEN AYNI YATAKTASINIZ? YOKSA SEXY VE KATİL BEYBİ Mİ GELİYOR. HAYIR OLAMAZ BEN ŞEY OLACAK KADAR YAŞLI DEĞİLİM!," dedi Duman sonra kollarını beline yaslayıp düşündü.
" Ben harbi ne oluyorum lan" Dumanın sorusuna karşılık Kurt elindeki jelibon kesesiyle odaya girdi.
" Teyze oluyorsun" Kurtun ciddi ciddi söylediği şey uzun zamandır tuttuğum kahkahanın kendini serbest bırakmasına neden oldu. Elimi karnıma götürüp tutarak gülmeye devam ettim. Çok geçmeden Savaşta bana eşlik etti.
" TEYZE Mİ? BEN ŞİMDİ O SABAH MÜGE ANLI AKŞAM ESRA EROL İZLEYİP PATİK ÖRENLERDEN Mİ OLACAĞIM" Dumanın her isyanı beni daha fazla güldürüyordu gülmemi tutamayıp başımı Savaşın sırtına gömüp orada gülmemi sürdürdüm. Savaş ise bu yaptığıma karışıklık irkildi ve bende yaptığım ahmaklıktan başımı geri çektim. Savaş başını bana doğru çevirdi, fısıltıyla konuştu.
" Çekinmene gerek yok, normalde temas bağımlısı bir adamım ama bu dokunuşlar senden geldiği için vücudum bu tepkileri veriyor" dedi. Demekki temas bağımlısıydı ona bakıp başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAN (+18)
Teen FictionBütün binaların önüne afişler asılmıştı. Afişlerde ise yazılan o cümle; " KARAN ADALETİ YARATAN "