Selllammm nasılsınız aşklarr💗
İlk önce bunu demek biraz benim içinde zor ama mecburum. Kitap daha fazla böyle olursa yani okumalar yorumlar oylamalar azalırsa, bu şekil devam ederse max 15. Bölümde final yapacağım.
İnanın bunu yapmak zorundayım çünkü bir bölüm yazmak bir günümü alıyor ve zaten bölümlerin geç gelmesindende anlıyorsunuz.
Bu bölümden sonra gidişata bakacağım ona göre finali yazacağım belki 13. Bölümde bile final yapabilirim bende KARAN'ı çok seviyorum bırakmak çok zor olacak ama dediğim gibi mecburum.
Bundan sonra sınır koyacağım. Haberiniz olsun bölüm sonunda göreceksinizz💗
Bu arada hazır açıklamalar yapıyorken şunuda diyeyim. Eğer ki Karan güzel ilerlerse 2. Kurgumuda yazacağım. İnanın yapılan o yorumlar okunmalar oylar emeğin karşılığını verdiği için yazabiliyorsun. Her neyse şöyle diyeyim diyelim Karan da 60. Bölüme geldik 2. Bir kurguya başlayacağım yani iki kitabı birlikte yürüyeceğim. Böyle bir isteğim var. Ama ilk önce Karan da ilerleme yapmak istiyorum.
Lafı daha fazla uzatmadanOy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen
İyi okumalarr🫶🏻
🕸️
Tanrım reva mıydı? Bu kadar zorluk bu kadar çıkmazın içinde olmam neydi? Hayatı gidişatına bıraktığımda işler dahada karmaya sarıyor. Peki napacağız? Bir yol var mı. Bence yok. Hazel Ertürkün bir yolu yok. O böyle bir yaşama mahkum. Kader mahkumu.
"Gerçekten öpüştünüz mü" uyandığımda baş ucumda Sasha odama gelmiş herkesin uyandığını gördükten sonra beni göremeyince merak etmiş odama gelmişti. Bende dün olanları anlatmıştım ama 926393. Kere anlatmama rağmen halen inanmıyordu.
" Evet öpüştük. Ama boynunda morluk vardı. Biri emmiş!" Dedim hırsla. Aklıma geldiğinde sinirleniyordum. Yine sinirlenmiştim!
" Savaş böyle bir adam değil Hazel. Asla değil. Sen yapmış olabilir misin" tek kaşımı kaldırıp yüzüne baktım.
" Sasha. Ben aptal mıyım? Ben sağ tarafını şey yaptım. Onun sol tarafıydı ve benimki yeniydi belli oluyordu."
" E ben aşağıdaydım gördüm yani Savaşı. Boynu gayet normaldi ne morarık ne başka bişey"
" KAPATICI SÜRMÜŞ PUŞT"
Bağırarak önümdeki yastığı yere fırlattım. Şerefsiz herif! Sashada bu halime sadece uzun bir kahkaha attı. Bende kolunu cimcikledim. Oda kolunu sallayarak geri çekti.
" Ne kapatıcısı Hazel ya. Aslında olabilir. Öyle hareketleri var hatta çok usta makyaj konusunda. Bi ara Kıvanç Tatlıtuğ olmuştu"
Ustaymıymış şerefsiz!
" Ben adamı öptüm. Aynı yatağa girdim. Tanrım bu dudaklarımı al benden nolursun hepsi gitsin yok olsun"
" Onlar bana lazım" odanın kapısı bir anda açıldı. Savaş kahverengi polo yaka ve bej rengindeki kumaş pantolonuyla elleri cebinde bana bakıyordu. Onu görünce sinirlerim 10 kat daha da artmıştı. Sasha ikimizede baktı. Sonra ayağa kalkıp makyaj masama yürüdü. Yaptığı şeye baktığımda makyaj temizleme suyunu kopardığı pamuğa döktü. Pamuğu alıp Savaşın üstüne yürüdü. Savaşta kaşlarını çatarak üstüne yürüdü Sashaya baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAN (+18)
Teen FictionBütün binaların önüne afişler asılmıştı. Afişlerde ise yazılan o cümle; " KARAN ADALETİ YARATAN "