ბნელი სამყარო🥀🍷

15 5 0
                                    

Minho's POV:
როგორც კი სესილიმ დამირეკა, მაშინვე მანქანა დავქოქე და იმ ადგილისკენ წავედი, სადაც
საიდუმლოდ ვხვდები მოკავშირეებს.
ლოკაცია სესილის გავუგზავნე და გაზს ფეხი მივაჭირე.

გზაში ბევრი ვიფიქრე და ვხვდები, რომ სანამ სესილის შევხვდებოდი სრულიად სხვა მინჰო ვიყავი, სასტიკი და დაუნდობელი, მაგრამ ახლა ყველაფერი შეიცვალა.
ვფიქრობ ეს გოგო ძალიან შემიყვარდა, ამ სიყვარულს კი ვერ ვაკონტროლებ და ჩვეულებრივ მოქალაქეს ვემსგავსები.
ნამდვილად ვერავინ შეძლებს ასე ხშირად ხედავდეს სესილის მსგავს ძლიერ და მეამბოხე ქალს, ისე, რომ არ შეუყვარდეს, მაგრამ ამას ვერავინ გაბედავს. ვინმე თუ ზედმეტად შეხედავს მაინც სიცოცხლეს გამოვასალმებ.

Sesili's POV:
პალტო მოვიცვი, მანქანში ჩავჯექი, გოგონებს მივწერე, რომ საქმეზე მივდიოდი და არ დამლოდებოდნენ, მინჰოს გამოგზავნილი ლოკაცია ვნახე და იმ მიმართულებით წავედი.

15 minutes later:
უკვე ადგილზე ვარ. მანქანა გავჩერე და გადმოვედი.
სვლა დავიწყე შენობისკენ, კართან ათამდე შეიარაღებული დაცვა იდგა.
შიგნით შესვლა დავაპირე, მაგრამ არ შემიშვეს.

მე:- მინ მინჰოსთან ვარ, გამატარეთ!
დაცვა:- ვერ შეგიშვებთ, დამამტკიცებელი საბუთი გვჭირდება, მეფესთან ხართ,-ვისთანო?!

ტელეფონი ამოვიღე,რომ მინჰოსთან დამერეკა, მაგრამ მიღება არ ჰქონდა, ამიტომ უკან გავბრუნდი, მანქანიდან იარაღი ავიღე(მამამისის იყო), გადავტენე და ცაში გავისროლე.

დაცვებმა იარაღი მომიშვირეს, მე კი ხელი ისევ მაღლა მქონდა აწეული.

Minho's POV:
გასროლის ხმა გავიგე, ამიტომ იარაღი ავიღე და გარეთ გავედი,დანახულმა კი ძალიან გამაოცა.

სესილის იარაღი ეჭირა და ხელი ცისკენ ჰქონდა აღმართული, ხოლი ჩემი დაცვები მას უმიზნებდნენ.

მე:-იარაღები დაუშვით!

დაცვები დამემორჩილნენ. სესილიმ
იარაღი დაუშვა და პირდაპირ შენობაში შევიდა, ჩავიცინე და მეც უკან მივყევი.

გამარჯობა პატარავ 😈Where stories live. Discover now