Soğuk ve kasvetli bir günde Yılmaz ailesi yeni eve taşındıkları için telaşlıydılar.Aile arabadan inip evi gördüklerinde içlerinde bir huzursuzluk oluştu.
Bu evin etrafında başka bir ev yoktu ormanın içinde ıssız bir yerdeydi.Evi önceden sadece Mahir görmüştü Çiçek telaşlı bir sesle kocasına "neden bizi böyle bir eve getirdin"dedi."Başka bir çağremiz yoktu ev sahibi bizi istemiyordu"dedi Mahir.
Ne kadar korksalarda başka bir çareleri yoktu.Korku ve telaş içinde evin içine girdiler.Eşyalarını Mahir önceden düzenlemişti.Ev 3 oda 1 salondan oluşuyordu.
Evin her yeri sim siyahtı o yüzden ev insanın içini kapatıyordu.9 yaşındaki oğulları Caner ailesinden odaya çıkmak istediğini söyledi ailede çocuklarının yolda çok yorulduğunu bildikleri için izin verdiler.Caner odasına çıkar ve üstünü değiştirir.Odada biraz dinlenir.
Annesi Çiçek onu yemeğe çağırır.Ailece yemek yedikten sonra ellerini yıkamak için banyoya gider ellerini yıkarken önündeki aynada 5 yaşlarında birini görür.Korku içinde bağırarak ailesinin yanına gider.Ve olayı ailesine anlatır.Ama anne ve babası ona inanmaz ve ona yanlış gördüğünü söylerler.
Gece olduktan sonra herkes odasına dağılır ama Caner yanlış görmediğini emindir.Odasına gider ve zar zor uyumaya çalışır.
İlk kitabım olduğu için yazım yanlışları olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EV
HorrorÇok eskiden biri tarafından tarafından lanetlenmiş bir ailenin ruhları hâlâ o evdeymiş bunlardan hapersiz o eve yeni bir aile taşınır