3.BÖLÜM/EVDEN KAÇIŞ

10 5 2
                                    

Mahir nerede yazdığını sorar Caner göstermeye çalışırken yazı silinir.Mahir ve Çiçek Caner'e birazcıkta olsa inanmışlardır.Sabah olunca Mahir eşyalarını toplar evden taşınmaya karar verir.

Çantaları hazırladıktan sonra kapıyı açarken sanki evde ruh varmış gibi Mahir'in kulağına sesler gelir. Gitmeyin evden kalın burada diye sesler gelir.

Çiçek kapıyı açmaya çalışır açamaz
Çünkü kapı kapalıydı her ne kadar anahtarla açmaya çalışırlarsa kapı açılmazdı.Mahir kapıyı kırmaya çalışır.
Tekme atınca ayağından kanlar çıkar.
Çiçek camdan çıkmaya çalışınca elektrikler gider.Evin içi karanlıktı
duvarlarda siyahtı ve hiç bişey gözükmüyordu.

Elini cama uzatınca Çiçek camlar kırılmaya başlar.Caner çığlık atar kırılan camlara basmıştır. Ayağı kanamaya başlar karanlıkta çaresiz kalan aile birbirinin sesine doğru gider bir anda etraf aydınlanır ve evin duvarlarında lanetli ev yazıyordu.

Mahir ailesini korumaya çalışır ve evin bodrumuna inerler Bodrum'da bir tünel vardı. Mahir tünele ailesiyle birlikte girer tünelin sonunda bir kapı vardı.

Kapıyı açınca yine evin içinde bulurlar kendilerini Caner kapıyı açmaya gider.
Kapı açılır kapıdan beraber çıktıktan sonra yine evin içine gelirler.

Yılmaz ailesi ümitlerini kesmişlerdi artık evden çıkmaya çalışmıyolardı.Çaresiz bir şekilde yine evden çıkamadılar Mahir Çiçeğe "bu ev lanetli ve biz bu eve hapsolduk" dedi.

Herkes odasına dağıldı Caner korktuğu için anne ve babasının yanında kaldı o gece.

LANETLİ EV Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin