Sabah olunca Yılmaz ailesi kahvaltı yapıyordu Çiçek Mahir'e "evden nasıl kurtulucaz"diye sorar. Mahir Çiçeğe bakaca bir yoluna elbet kurtulacaz bu evden söyleyerek onu rahatlatmaya çalışır.
Çiçek "nasıl kurtulacaz evde dışarı çık Mak çok tehlikeli"der. Caner "anne baba evde gizli bir yer arayalım oradan kurtulabiliriz" der.
Mahir'in aklına bir fikir gelir Mahir Bodrum'a iner evin altını kazmaya çalışır
saatlerce uğraşır günün sonunda yorulur ve uyumaya gider.Mahir uyurken rüya görür rüyasında evden kaçmayın yoksa başınıza çok kötü şeyler gelir sizi uyarıyorum diye sözlerle uyanır.Rüyasını kimseye anlatmas çünkü karısı ve çocuğunun kötü düşünmesini istemez
bodruma gider evin altını kazmaya gider sonunda topraktan su damlaları akıyordu Mahir "üstümüz deniz olabilir su damlaları düşüyor "der.Hızlıca eve gider haberi ailesine verir ailesi,mutlu olur Çiçek"şimdi uyuyalım gece ben sizi uyandırırım"der.Gecenin 5'i çiçek ailesini uyandırır.Mahir ve Caner elini yüzünü yıkar hazırlanırlar gitmak için.Çiçek hızlı olun sabah olmadan çıkalım der. Yılmaz ailesi gizli yerin sonuna doğru yol alırlar.
Yolun sonunda Mahir üst tarafı kazar ve bir bakar bir tane cadının masa iksiri aşşağı damlıyordu masanın yanında bir kitab vardı. Mahir kitabı alır belki kurtulabileceğimiz şeyker vardır belki diyerek gizli yeri kapatarak eve döner.Caner, Çiçek ve Mahir kitabın içinde ne olduğunu merak ederek kitabı açarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EV
HorrorÇok eskiden biri tarafından tarafından lanetlenmiş bir ailenin ruhları hâlâ o evdeymiş bunlardan hapersiz o eve yeni bir aile taşınır