Bir anda Mahir ve Caner eski haline döner.Çiçek sakinleşir tüm olayın lanetten olduğunu anlarlar herkes dağılır uyumaya gider. Sabah olunca Çiçek olayları anlatır. Mahir ve Caner şaşırırlar isteyerek korkutmak istemediklerini söylerler.
Mahir nasıl kurtulacaklarını düşünürken bir anda evin içinde bir tane mektup bulunur. Mahir mektubu açar ve mektubun içinde şöyle yazıyordu"sevgili oğlum Mahir ben ölüp gittikten sonra seni Mehmet amcanın emanetini bırakıyorum o seni koruyup kollayacak biz ona emanet ettiniz"diye yazıyordu.
Mektubun alt kısmında Mehmet amcalarını nasıl çağıracaklarını yazıyordu. Bir tanem mum yakıp Mehmet amcayı 5 defa söyledikten sonra mumu üfleyecek Mehmet amca oraya gelecek. Mahir bunları yaptıktan sonra bir anda Mehmet amca orada bulundu.
Mehmet amca geldi siz kimsiniz sorusunu sordu Mahir olayı anlattı Mehmet amca sorun nedir diye sordu Mahir lanetlendiklerini anlattı Mehmet amca sorun çözmek için bana zaman verin dedi Mehmet amca hızlıca oradan kayboldu.
Mahir, Caner, Çiçek mutlu oldular Mehmet amcanın ne yapacağını çok merak ettiler birkaç saat sonra Mehmet amca tekrar geldi Bir hafta sonra tekrar beni çağırın ben hemen geleceğim sizi kurtaracağım.
Mahir "yine aynı taktikte mi çağıracağız seni"diye sordu Mehmet amca"evet yine aynı taktikte çağıracaksınız "dedi. Mehmet amca tekrar kayboldu. Herkes yatak odasına da aldıktan sonra Mahir şöyle düşündü"bir hafta içinde başımıza nasıl şeyler gelecek "diye kendini sorguladı tam uyurken elektrikler gitti evdeki herkes çığlık attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EV
TerrorÇok eskiden biri tarafından tarafından lanetlenmiş bir ailenin ruhları hâlâ o evdeymiş bunlardan hapersiz o eve yeni bir aile taşınır