7.BÖLÜM/EVDEKİ CİN

8 2 0
                                    

Birden evin içinde bir tane kafa oluştu o kafa şöyle dedi"ben cinin size musallat olmaya geldim"dedi. Evdekiler yatağın altına girdiler korkudan çarşafı kaldıramadılar bir anda çarşaf üstlerinden aşağıya kaydı Mahir ve Çiçek korkudan karşılık veremediler bile.

Mahir ve Çiçek Çığlık atınca çocukları Caner odasından anne ve babasının odasına girdi evin içindeki cini görünce bir anda bayıldı. Mahir ve Çiçek koşarak çocuklarının yanına gitmeye çalıştılar cin izin vermedi bir anda onları hareketsiz yaptı Çiçek ve Mahir hareket edemediler.

Mahir'in aklına bir fikir gelmişti hareketsizlik yerçekimine meydan okuyamazdı yerdeki halıya sallandırdı halının altındaki çukura düştüler çukurun içinde kazma kürek vardı Mahir ve Çiçek çukur'u kazmaya başladılar cin onları takip ediyordu.

Mahir ve Çiçek direkt üstü kazdılar caner'i aldılar tekrardan çukura indiler çukurun içinde boş yerleri kapatıp kendilerini oraya hapsettiler Caner uyanınca Mahir Caner Çiçek oradan çıktılar cin orada yoktu evin içinde cini aramaya başladılar bulamayınca sevindiler.

Ama cinin kötü bir planı vardı. Duvarın içinde onlara haince bir plan uyguluyordu evdekileri tuzağı çekmeye çalışan cin kahvaltı yapmalarını bekliyordu evdekiler kötü bir yere hapsolacaklardı ama şu an saat 24.00'dı evdekiler dünden kurtuldukları için mutluydular hepsi odasına dağıldı uyumaya gittiler ama bilmedikleri bir şey vardı. O da cinin onlara hazırladığı tuzaktı.

LANETLİ EV Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin