Kitabın içinde Mahir'in hikayesi vardı.
Kitab şöyle yazılıyordu"eski zamanlarda lisede Yaren adında bir tane kız varmış kız Mahir adında bir erkeğe aşık olmuş. Gidip Mahir'e aşkını ilan etmiş.Mahir kabul etmiş ikisi de birbirini seviyormuş birkaç gün sonra Yaren Mahir'i aldatmış. Mahir çok üzülmüş Mahir de yaren'den sonra çiçek adında birisine aşık olmuş.
Üniversiteye çıktığında Yaren Mahir'i kendisini affetmesini istemiş Mahir affetmemiş çünkü o çiçeği seviyormuş.
Yaren sinirlenip canı babasının yanına gitmiş babası Mahir ve Çiçeğin evini lanetlemiş bugüne kadar ikiside lanetli kalmış"diye yazıyormuş.
Mahir kitabı kapatıp şimdi hatırladım
Yaren benim eski sevgilimdi ama o beni aldattı babasınada başka bir hikayeyle benim kötü olduğumu inandırmış bu yüzden şuan lanetliyiz der Mahir.Bundan nasıl kurtuluruz diye düşünüyorlarmış ama hiç bişey bulamıyorlarmış tam o anda Caner bağırır Mahir bağırır Çiçek ne yapıcağını anlamaz korkarak kendisini odaya kilitler Caner ve Mahir'in ağızından kan akıyordu Çiçek ağlar ve içeriden ses gelir Caner anne aç kapıyı kendini niye kitledin der .
Çiçek siz bağırıyordunuz ağzınızdan kan geliyordu der.Mahir ve Caner yanlış gördüğünü kendilerinin resim yaptığını söylerler.Çiçek neyse hadi geç oldu uyuyalım artık der.
Herkes yatak odasına gider ama Çiçek endişeliydi yine onlara bişey olursa diye ama bişey olmayınca oda uyumaya gider.
Herkes uyuduktan sonra gece 3 de Çiçegin yüzü ıslanır gözünü açar Caner ve Mahir'in ağzındaki kan yüzüne akıyordu Çiçek ağlar ve çığlık atar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EV
HorrorÇok eskiden biri tarafından tarafından lanetlenmiş bir ailenin ruhları hâlâ o evdeymiş bunlardan hapersiz o eve yeni bir aile taşınır