2.BÖLÜM /GARİP OLAYLAR

11 4 0
                                    

Sabah olur ve Caner uyanır ama aklı hala dün gecedeki olaydadır.Annesi Çiçek"olum hadi yemeğe gel"dedi.
Caner yemeğe gider yemek yerken televizyon sesi gelir.Mahir sesin salondan geldiğini anlar ve salona gider.
Televizyonun açık olduğunu görünce kapatır ve tekrar sofraya oturur.

Çiçek sorar içerdeki ses neydi diye.Mahir"endişelenmeyin sadece televizyon sesiydi"der.Yemek bittikten sonra Mahir dışarı çıkar ve evde Çiçek ve Caner kalır.Caner anne ben odama çıkıyorum der ve Caner odasına çıkar.

Bir kaç dakika sonra Çiçek çığlık atar ve
Caner koşarak aşağıya iner ve annesinin
çamaşırları yıkadığını görünce annesine sorar."Anne o ses neydi"der.Çiçek bişey yok oğlum der.

Mahir eve gelir ve banyoya girer Çiçek Mahir geldinmi der. Mahir geldim Çiçek der.Çiçek gelir salonda Mahir'in televizyon izlediğini görünce banyoda kimin olduğunu sorar Mahir hiç bişey bilmediğini eve yeni geldiğini söyler.
Mahir banyoya gider kapıyı tıklatır kimsenin sesi gelmez. Mahir ve Çiçek endişelenir Mahir kapıyı kırar içeride kimsenin olmadığını görürler.

Mahir "endişelenmeyin biz yanlış duymuş olabiliriz"der. Çiçek "hepimizmi yanlış duyarız"der. Mahir sakinleştirir ve
gece olunca uyumaya giderler. Herkes uyuduktan sonra Caner çığlık atar Çiçek ve Mahir uyanır ve Caner'in yanına koşarlar.Mahir ve Çiçek içeri girer ve Caner'in ağladığını görürler.Caner "duvarda kanlar içinde ceset yazdığını" söyler.

LANETLİ EV Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin