✝️ Szentelt vizet készítsetek be! A könyv vége fele ajánlott a vele való öblögetés! ✝️
┈♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈
(hosszú time skip)Reggel már sokadjára szólalt meg az ébresztőm mire végre felkeltem rá. Felültem, majd a kezembe vettem a telefonomat, hogy megnézzem hány óra van. Bassza meg... késésben vagyok... plussz ma van a kirándulás napja. Hát igen,nem dicsekvésből, de a mi osztályaink teljesítettek a legjobban Joongieval, szóval ugye ezért mi megyünk.
Na szuper ez a nap ennél már nem is indulhatna csodásabban.
Gyorsan kipattantam az ágyamból, és rohantam is a fürdőbe összekészülődni, már tegnap kiválasztottam a mai szettemet, milyen jól is tettem, szerintem gondoltam, hogy el fogok aludni. Miután felöltöztem, a táskámba elkezdtem bepakolni azokat a dolgokat amik a buszon kelleni fognak, mint pl. fülhallgató, power bank, ennivaló, innivaló stb. Indulás előtt még lecsekkoltam, hogy jól nézek-e ki. (Tudjátok fontos jól kinézni, főleg, ha egy bitang jó pali mellett ülsz majd, és egy hosszúhétvégét vele töltesz)
Szerencse, hogy a bőröndömet is bepakoltam, valahogy lehurcoltam a kocsimhoz a cuccaimat, és el is indultam az iskola felé.
Megérkeztem, majd legláttam, hogy mindenki ott van, odasiettem a többiekhez, majd lecsekkoltam, hogy még van 5-10 perc az indulásig, viszont már fel kéne szállni a buszra.
-Khm.. Gyerekek! Egy kis figyelmet!
Remélem, hogy mindenki itt van, viszont aki még nincs annak szóljatok, hogy 5-10 perc múlva indulás! Most viszont megkérlek benneteket, hogy foglaljátok el a helyeteket a buszon! Köszönöm!- mondtam hangosan, hogy mindenki meghallja, majd el is kezdtek a diákok beözönleni a buszba.
Végül megérkezett mindenki, és ők is felszálltak. Mi Honggal voltunk a legutolsók akik felszálltak. Én kerültem az ablak mellé aminek nagyon örültem.
Hongjoong még nem ült le, mivel elmondott előtte a diákoknak pár infót.
-Nos, Daejeon-ba fogunk utazni, kb az út 2-3 óra, remélem mindenki elvégezte a dolgát!
Megszállni egy hotelben fogunk majd! A versenyt egy középiskolában rendezik, és 3 fordulós lesz, az első péntek, a második szombat, a harmadik vasárnap lesz, ezért csak hétfőn utazunk haza! Mindenkinek jó utat kívánok!- befejezte, majd el is indult a busz, ő meg leült mellém.┈♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈
Kb olyan 30 perc telhetett el, a fülesemben szólt a zene, és egyszer csak megéreztem Hongjoong kezét combomon. Szerencsére az ablak felé voltam fordulva, szóval nem láthatta ahogy fülig vörösödöm.
Elkezdte simogatni, majd markolgatni a combomat, belőlem pedig szinte egy paradicsom lett.
Ő pedig gondolom csak mosolygott.┈♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈
A hotel már csak 10 percnyire volt, szóval mindenkit megkértünk, hogy lassacskán szedjék össze a cuccaikat.
-Gyerekek nemsokára odaérünk a hotelhez! A szobák 2 személyesek, és külön vannak a fiúk és a lányok!-
mondtam hangosan, hogy mindenki meghallja.
-De ajjj... Seonghwa úr ne máár!..
Ez akkor így tök szar lesz..
Miért nem lehet másképp?..- bosszankodott Jeongin.
-Fiam, az igazgató döntött így, ne Seonghwanak panaszkodj!- mondta Joong szigorú tekintettel.
-Uhh.. ok..- felelte.┈♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈
-Na, meg is érkeztünk! Majd szépen egyesével szálljatok le! A főbejáratnál sorakozó!- közöltem a diákokkal, majd úgy is tették ahogy mondtam.
Mi léptünk ki legutoljára Honggal a buszból.
Mindenki a bejárathoz vette az irányt, és mindenki szinte futva ment oda, ezért ránk kellett csak várni. Hát én biztos nem fogok futni, hát hülyék ezek?!
Végül mi is odaértünk.
-Nos, menjünk be! Ott van egy kis várakozó hely! Várjatok meg minket, amíg becsekkolunk!- utasította őket Joong.
Megkaptuk a kulcsokat, odamentünk a diákokhoz, majd felosztottuk őket, hogy ki kivel legyen.
Miután ezzel is megvoltunk, megbeszéltük, hogy a nap további részében már szabadok a fiatalok, és majd csak holnap reggel 8kor találkozunk a főbejáratnál.
BẠN ĐANG ĐỌC
♡ Azt hiszem, félreismertelek... ♡ seongjoong/matz ff.
FanfictionPark Seonghwa egy 25 éves tanár, a 27 éves Kim Hongjoonggal, a munkatársával, egyben a legfőbb ellenségével került össze, hogy együtt tanítsák osztályaikat, es készüljenek az osztálykiránduláson rendezett versenyre. Esetleg a tanáraik az egymás irán...