┈♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈
Miután kiölelgettük egymást, Hongjoong is felállt, elköszöntünk egymástól, és indultunk is a dolgunkra. A nap többi részében nagyon más izgalmas dolog nem történt.
┈♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈
Miután hazaértem láttam, hogy üzenetet kaptam valakitől, ezért fel is oldottam a telefonomat.Ismeretlen szám
-Szia Hwa, Hongjoong vagyok,
Wooyoungtól kaptam meg a számod!
Remélem nem baj, hogy így írtam neked...
Egyébként köszönöm szépen azt az ölelést, nagyon jólesett!Hali Hongjoong, értem, jaj
dehogy baj! Igazán nincs mit,
igazából rám is rámfért...-Na igen, itt fülig ért a szám plussz a mosolyt a sem lehetett levakarni róla semmivel, és össze-vissza ugrálgattam a nappaliban, mint egy szűz tinilány amikor hozzászól a crushja.
-Oo akkor örülök!!
Igazából, hogy őszinte legyek,
kicsit unatkozok is.. és nem azért,
hogy kihasználjalak vagy valami, mert izé.. szeretnék is veled beszélgetni,
ha természetesen neked nem baj...!HOGY MIII?!?!!!!? KIM HONGJOONG SZERETNE VELEM BESZÉLGETNI?!?!! MIVAAAN ÁLMODOM?!?!!??
Hát, én is unatkozok, és szívesen beszélgetek veled,
szóval benne vagyok!--V-várj, mi? Komooly?!?!
Omg EZAAAZ!! Már-mármint...
ennek örülök!┈♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈
Igazából az egész estét végigirogáltuk, jó természetesen elmentünk fürdeni és stb. De kb olyan 2 óra lehetett amikor elmentünk aludni.
Reggel alig tudtam felkelni az ébresztőmre, de valahogy csak sikerült. Fáradtan kullogtam a konyhába, hogy elkészítsem a reggeli koffein adagomat.
El is kezdtem vedelni, mire kaptam egy értesítést, hogy írt valaki, és természetesen az, akit a legjobban vártam, hogy írjon (de tényleg most viccen kívül)Hongjoongie💙
-Jó reggelt, drágám!
Hogy aludtál?Na jó, már megint a fangörcs....
Mind1 legalább felébredtem.. hihiJ-jó reggelt neked is!
Jól, köszi! Te?-Én is jól köszi!
Oo, meglepődtél?Hát igen, azon is, hogy írtál,
meg ,,drágám" --Jaj, hát az természetes, hogy irok,
a becenévért meg bocsi...
csak úgy jött....Ooh, nem baj!-
Hogy őszinte legyek, kurvára tetszett hogy így hívott, bár nevezhetne máshogy is... de mind1 :P
-Viszont, most hagylak készülődni,
majd a suliban tali!
Pusza!Okéska! Szia!
PUSZA?!?!!?!! NA NEEE!
Én ha meglátom a munkahelyen, akkor biztos, hogy paradicsom lesz belőlem..┈♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈
Miután mindennel meglettem, el is indultam a munkahelyemre.
Kiszálltam a kocsimból, és egyből itt termett Woo.
-ÚR-IS-TEN HWA!!! Mesélj el mindent!!! Mi van köztetek Hoonggal???- kérdezte, és tisztára fel volt pörögve.
-Hát asszem.. barátok vagyunk vagy valami ilyesmi?..- feleltem és megvakartam a fejem.
-Ooooooh.... Hát azt hittem több van a dologban, de akkor mind1.. DE AZÉRT MÉG FIGYELNI FOGLAK TITEKET!!
Na puszi most mennem kell jó legyél!- mutatóujját rámszegezte, majd elsietett.
Besétáltam az épületbe, majd a tanári felé vetettem az irányt, be is mentem, ott volt Mingi,Yunho,Wooyoung,Yeji, és a nyálcsorgatóan kibaszottul jól kinéző Kim Hongjoong. Most ismétt abban a szexi feszes ingjében volt, viszont most a nyakkendője nem volt megkötve(?)
plussz még 2 gomb felül nem volt begombolva, csak el ne kezdjen folyni a nyálam, alulra egy fekete passzosabb elegáns nadrágot vett fel egy övvel.
Megpróbáltam nem feltűnően nézni, nem tudom mennyire sikerült, az a lényeg ne vegye észre, hogy nézem. Balszerencsémre vagy szerencsémre elkezdtünk szemezni, aztán ő is végigmért, majd beharapta a száját.
Na én eskü itt fogok meghalni...
Rögtön elkaptam a tekintetem róla, és elkezdtem összeszedni a dolgaimat az órához.┈♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈
Egyszer csak annyit veszek észre, hogy már csak ketten vagyunk a teremben, ránéztem az órára és még nem csengettek be, vagy 20 perc még van addig, szóval kicsit furcsálltam, de nagyon nem törődtem vele.
Nagyba nyomkodom a telefonomat az asztalnál könyökölve, és annyit érzek, hogy valaki hátulról átkarolja a derekamat és közelebb húz magához.
Természetesen Hongjoong volt az.
Meglepődtem és megugrottam egy kicsit.
-Hwa... ugye tudod, hogy észrevettem, hogy bámultál, és majd kifolyott a nyál a szádból.- mondta azon a nagyon vonzó hangján amit elmélyített.
-U-uhh... öhmm... é-én... i-izé..- nem tudtam egy rendes szót se kinyögni.
Erre elkezdte csókolgatni a nyakamat, néhol meg is harapta, de nem durván, ilyenkor felnyögtem egy kicsit.
Bűn vagy nem, én kibaszottul élveztem ezt a helyzetet.
Miután megunta a pozíciónkat, megfordított és felrakott az asztalra, majd folytatta tovább a nyakam kényeztetését, és a derekamat elkezdte markolgatni. Én sóhajtoztam, és a haját piszkáltam közben.
Egyszer csak elkezdtek kopogni az ajtón, erre abbahagyta Joong a nyakam csókolgatását és eltávolodott előlem. Ezután én leszálltam az asztalról.
Mindketten az ajtó felé néztünk és egyszerre mondtuk, hogy bejöhet.
Erre benyitott, mint kiderült Minnie.
-Jó napot! El-elnézést a zavarásért, csak a fizika füzetekért jöttem!- meghajolt illedelmesen, majd félve beljebb lépett.
-Ooh.. Szia! N-nem zavarsz! Rendben, hozom is őket!- mondtam, majd félve ránéztem Joongra,aki csak csábosan mosolygott rám,erre elpirultam, majd odasiettem Yeosang asztalához, elvettem onnan a füzeteket és odaadtam őket Minnienek.
-Köszönöm szépen tanár úr! További szép napot! Viszontlátásra!- ismét meghajolt, majd kisietett.┈♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈
Miután kicsengettek, szaladtam is megkeresni Woot, hogy elújságoljam neki, hogy mi történt.
Meg is találtam, ott beszélgetett Yunhoval a biosz terem előtt.
Odasiettem hozzájuk.
-Sziasztok! Ha nem baj Yun, most szeretnék beszélni Wooval négyszemközt, eléggé fontos!- mondtam, és közben megsimítottam a tarkómat.
-Oo szia Hwa! Okés nem baj! Csak nyugodtan, nekem úgyis mennem kell most Mingihez! Akkor sziasztok skacok, holnap tali!- intett, majd el is indult lefelé a lépcsőn.
-Hé... történt valami? Valami baj van?? Csak mert eléggé megijesztett, hogy ennyire sürgősen kell velem beszélned!- mondta aggódóan.
-Semmi komoly!... Vagyis.. Hát végülis, de szóval.. umm hogy is mondjam...- dadogtam össze-vissza
-Jaj Hwa mondd már az ég szerelmére, hogy mi van!
-Nos..azt hiszem, majdnem dugtam a tanáriban..- mondtam, lehajtott fejjel, és szinte égett az arcom.
-HOGY MICSODA?!?! DE MÉGIS KIVEL?!?!- padlóig érő állakkal kérdezte.
-U-uhmmm K-Kim Ho-Hongjoonggal..- feleltem nagyon halkan.
-NA JÓÓ?!?! MI VAAN?!?! ÚRISTEN HWA, EL KELL MESÉLNED MINDENT, PONTRÓL PONTRA!- mondta, először meglepődött, aztán izgatott lett.
El is kezdtem mesélni neki, a storyt a legelejétől fogva.┈♡┈♡┈♡┈〖☆〗┈♡┈♡┈♡┈
Kövi részben lesz egy "kis" spicy dolog is.. 😇😇
-Ziz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ Azt hiszem, félreismertelek... ♡ seongjoong/matz ff.
Hayran KurguPark Seonghwa egy 25 éves tanár, a 27 éves Kim Hongjoonggal, a munkatársával, egyben a legfőbb ellenségével került össze, hogy együtt tanítsák osztályaikat, es készüljenek az osztálykiránduláson rendezett versenyre. Esetleg a tanáraik az egymás irán...