2. rész💘

45 4 0
                                    

┈〖☆〗┈

Miután sikerült egy kicsit lenyugodnom, felálltam, és nagyon megörültem amikor megpillantottam a barátomat, aki idefutott hozzám.
- Neharagudj Hwa, hogy megvárakoztattalak csak feltartott Lia, hogy megkérdezze melyik anyagból fognak felelni az órámon. - mondta bűnbánóan.
- Jaj ugyan már Woo, ezért nem kell bocsánatot kérni, megértelek!
Viszont sietni kéne be a terembe, tudod a megbeszélésre. -
válaszoltam, és felvettem egy kissé hamiskás mosolyt, mivel most nem volt kedvem igaziból mosolyogni.

┈〖☆〗┈

- Jaj, baszki el is felejtettem, rohanjunk. - felelte, majd megragadta a karomat és elhúzott a terem ajtaja felé. Bekopogtunk, majd benyitottunk, és megláttuk hogy szerencsére rajtunk kívül még vannak jó páran akik nem érkeztek meg.
- Jó reggelt! Elnézést a késésért! -
mondtuk egyszerre Woo-val, és közben lehajtottuk a fejünket.
- Jó reggelt nektek is! Ugyan, alig késtetek, és még nem is érkezett meg mindenki, szóval, semmi gond! -
mondta az igazgatónő, és felmutatott egy kellemes mosolyt.
Hatalmas kő esett le a szívemről, szerintem Wooyoungéról is, igaz, tudtam hogy egy nagyon kedves és türelmes nő, de mégis arra számítottam, hogy lefogja ordítani a fejünket, de szerencsére nem tette.

┈〖☆〗┈

Miután megérkezett mindenki, helyet foglaltunk a hatalmas asztalnál ami 9 személyes volt, pont ahányan voltunk a teremben jelenleg.
Mellettem jobb oldalt Woo ült, bal oldalt pedig Yeosang, szemben velem pedig legnagyobb örömömre(hát nem) Kim ült.

-Nos, hogy így mindenki megérkezett, el is kezdeném, azt, amiért idehívtalak benneteket. - mondta, és elővett egy papírt.
- Mint tudjátok, hamarosan lesz ez az idei országos verseny ami Daejeon-ba lesz megrendezve az iskolákban, és mivel azt szeretnénk elérni, hogy elnyerjük a legjobb iskola című díjat, arra a döntésre jutottam, hogy összevonva lesznek az osztályok, és melléjük 2 tanárt választottam közületek. - erre felfigyeltünk és mindenki kérdőn nézett az igazgatóra, név szerint Miss Soyeonra.
- Na, de igazgató nő, mégis miért? Pedig így is jók az átlagok aránylag. - megszólalt Mingi.
- Mingi drága, hát ezt megcáfolnám, mivel az osztályodnak, a 10.b-nek, tavaly 4-es átlaga volt, idén meg alig érték el a 3-ast. Ez neked a jó?!
Ezért kell közösen tartania 2 pedagógusnak az órákat. - felelte Soyeon és megfogta a fejét idegességében.

┈〖☆〗┈

Mingi elkussolt és lenézett az asztal alá, majd a párja, név szerint Yunho, megfogta a kezét és elkezdte simogatni, nyugtatás képp. Egyébként nagyon aranyos pár. Minden szünetben adnak egymásnak egy kis cetlit amin valami bók van, vagy egy idézet. Jó, gyerekes, de akkor is szerintem nagyon cuki.
Tudom kicsit hihetetlenül hangzik, de irigylem a kapcsolatukat. Bár nekem is volt kapcsolatom, de sose tartott sokáig, pedig én elkötelezett vagyok, viszont úgy látszik mások nem, és még nem találtam meg az igazit, de remélem valamikor csak rám talál az igaz szerelem.
Na de egy kicsit elkalandoztunk...

┈〖☆〗┈

-Akkor folytatnám! Szóval..
felosztottam, hogy melyik osztályok, lesznek együtt, és hogy közületek kik lesznek egy párban, akik majd az összevont osztályt tanítják.- egy kis szünetet tartott, majd elkezdte sorolni.
-Nos, Song Mingi Jeong Yunhoval, Kang Yeosang Jung Wooyoungal, Choi San Choi Jonghoval, és végezetül...-
na igen, itt már a sírás kerülgetett, és nem akartam hallani azt a nevet akivel egy párba kerültem, de hát az élet igazságtalan néha, bár velem elég sűrűn az, na mindegy.

┈〖☆〗┈

- Park Seonghwa Kim Hongjoonggal lesz egy párban. Most mondanám az osztályokat... - folytatta tovább.
Én ránéztem a legjobb barátomra és láttam ahogy elmosolyodik és rásimít a karomra, majd belesúg a fülembe valamit.
-Hát Hyung, kitartást, sok szerencsét, és ami a legfontosabb, majd a kiránduláson, a hotelben, este, használjatok óvszert! Ha persze ti mentek majd.- mosolygott perverzen, én meg meglöktem egy kicsit, de legszívesebben elpusztítottam volna a Föld színeről.
-Te büdös köcsög, ha kiértünk ebből az épületből, én komolyan mondom, hogy péppé verlek, az egyszer biztos! - feleltem, és már szinte izzott a szemem a méregtől.
-Jól van, na nyugi, csak vicceltem, csak vicceltem. - mondta röhögve és feltette mindkét kezét, mintha megadná magát.

┈〖☆〗┈
(pici time skip)

Végül az én osztályomat kaptuk és Hongjoongét, szóval ennek viszonylag örültem, hogy majd nem kell sokat beszélnem vele, mivel a diákjaim az óra után sosem hagynak békén, hiába szólok rájuk, és ennek mint mondtam most kivételesen is örülök.

Miután vége lett a megbeszélésnek ment is mindenki az órájára, mivel becsengettek, és el is kezdődhetett ez a csuda szupi hétfő(nem,nem az).
Egyébként még azt hozzátenném, hogy ez az összevont projektféle, csak jövőhéttől kezdődik majd, szóval addig is ki kell élveznem minden egyes pillanatot az óráimon amit még egyedül tarthatok meg.

┈〖☆〗┈

Hát el is érkeztünk a 2. részhez yeey🥰
Már 9-en is beleolvastak a könyvembe szóval nagyon örülök💗💗💗💗💗💗🤭🤭🤭
Ez a rész rövidebb lett, mint terveztem, de nagyon most ötletem meg motivációm sem volt, de azért remélem nem lett annyira összeszedetlen és olvashatatlan 😅
-Ziz

♡ Azt hiszem, félreismertelek... ♡ seongjoong/matz ff. Où les histoires vivent. Découvrez maintenant