11. rész🩵

18 3 0
                                    

┈〖☆〗┈

Már csak pár lépésre voltak tőlem én meg csak úgy álltam,mint egy fa, közben nagyon side eyeoztam azt a csajt, és ahogy észrevettem ő sem valami kedvesen méreget engem.
Ideértek majd meghajolt a nőcike, én is ezt tettem, pedig semmi tisztelet sem akartam neki mutatni, de ez van na.

Hongjoong bemutatta nekem, Miyeon a neve.Azt is megtudtam, hogy valóban barátok, még gimiben jártak egy osztályban és lettek barátok,azóta jóba vannak, viszont nem beszéltek egymással az elmúlt 1 évben szóval ezért vannak most ennyit egymással. Hát jó majd úgyis kiderül ha valami más van a háttérben..

Beszélgettünk egy keveset, de Miyeon alig nézett rám szinte csak Hongjoongot nézte. Nekem nagyon nem szimpatikus ez a nő, meg az se, hogy tényleg mindig le akarja tapizni Hongiet.

Odamentünk a diákokhoz, gyors létszámlálás, majd Hong elkezdte a szokásos "beszédjét".
-Nos, remélem mindenki itt van. Senki ne maradjon le séta közben, és kettesével sorakozzatok kint!
Dahyun te meg gyere előre, mert te mutatod az utad a helyhez!-
-Rendben!- felelte Dahyun majd jött is ide hozzánk.

Mindenki kiment, majd sorakoztak is a diákok. Dahyun, Hongjoong és Miyeon előre kerültek, engem meg hátraküldtek, mert hogy "jobb ha hátul is van aki felügyeli a diákokat" természetesen Miyeon akarta nagyon hogy hátra menjek, "ő meg idegenvezető és ha eltévednénk akkor jobb ha elől van" ja igen, semmiképp sem azért, hogy Honggal legyen elől áá dehogy.
Na meg a jó édes.....

┈〖☆〗┈

Már vagy 5 perce elindulhattunk nekem meg volt egy kis hisztirohamom, na mind1 elhordtam Hongjoongot meg Miyeont is mindennek heh...

Mina, Chaeyoung meg Jeongin észrevették hogy hátul vagyok, idejöttek hozzám és úgy sétáltunk tovább.
-Jó napot, Park úr! Vagyis nemsokára este lesz na mind1..- köszönt Mina
-Sziasztook..- vetettem rájuk egy hamiskás mosolyt ami fel is tűnt nekik hogy nem valami őszinte.
-Mi a baj Mr. Park? Még minding az a csaj meg Hongjoong úr?- kérdezte Mina
-Megtépem azt a csajt esküszöm!- Chaeyoung mondatán felkuncogtam.
-Én is! Szarja le őket és ma este érezze jól magát, basszunk be én azt mondom! Már bocsánat a kifejezésért...- lelkesedett fel Jeongin.
-Köszönöm srácok! Egyébként megengedem, hogy tegezzetek, viszont csak úgy, ha szünetekben nincs ott más tanár meg így iskolán kívűl!- mosolyogtam feléjük.
-JUJ SZUPIIIII- kiáltották fel egyszerre
-Halljátok szerintem itt vagyunk!- mondta Jeongin
-Hát ez gyors volt, egyébként ha nem kell így Mr. Kimékhez ülnöd, akkor ülsz majd mellénk Hwa?- kérdezte Chaeyoung izgatottan
-Persze! Inkább ülnék mellétek minthogy hallgassam ahogy probál Miyeon flörtölni, vagy flörtöl is Hongjoonggal! Ja nem is említettem, Miyeon a neve a csajnak.-
-Nah még a neve is ribancos..- vágott undorodott arcot Mina

┈〖☆〗┈

Ideértünk az étterembe, nagyon hangulatos volt, kivolt világítva kívülről meg belülről is, nagyon tetszettek a mennyezetről lógó növények és égősorok.
3 nagy asztalt elfoglaltunk, én egy asztalhoz ültem Miyeonnal és Hongjoonggal, de szerencsére nem melléjük kellett üljek, szóval Mina és Dahyun mellett foglaltam helyett. Jeongin végül Mingyuékhoz ült egy másik asztalhoz, azt mondták a lányok azért mert ott ül egy fiú is akibe már régóta szerelmes és ma rá akar hajtani, mivel lesz piázás így lehet több esélye is.

Kikértük az italokat és az ételek, én gimbapot kértem Dahyun tteokbokkit Mina pedig carbonarat, innivalónak mindhárman vizet rendeltünk.

Megbeszéltük a többiekkel, hogy miután mindenki bekajált, azután fogunk csak inni.

Eszem eszem a gimbapot, majd csak annyit látok, hogy Miyeon a villájárol adja a palimnak a falatokat.
Na nem ilyet nem játszunk kisanyám!!
Felálltam majd odamentem Miyeonhoz és megkértem, hogy kijönne-e velem egy percre mert szeretnék vele beszélni, Hongjoong közben kétségbeesett arccal nézett rám, na veled aranyom majd számolok a hotelbe.

Elindultunk Miyeonnal kifele, majd amikor kiértünk karba tett kézzel és azzal a gyilkolós nézésemmel elé fordultam.
-Na ide figyelj, láttam ám, hogy miket csinálsz, Hongjoong az én párom! Eszedbe ne jusson elcsábítani tőlem, mert leszakítom a tenyered és feldugom neked, látom nagyon hiányod van.. bár megértem, ha hetero lennék sem nyúlnék hozzád még kesztyűvel se.-
-Ha ha ha.. fenyegetőzünk drága?
Leszarlak, mert a vak is látja hogy én kellek neki, amióta újra megjelentem le se szar téged!
Lehet csak a baszásra vagy jó, ezen még nem gondolkoztál? Neharagudj, de minden második pali elkéri a telefonszámom.- vágott vissza, majd elkezdett közeledni hozzám és meglökött.
-Ooo..csak a telefonszámodat kérik el? Vagy meg is basznak egy bokorba utána? Hát ahogy kelleted magad fix... - nevettem fel
-Te büdös kurva vigyázz miket mondasz!- kapta fel a vizet és nekem rontott.
Rámugrott majd elkezdte tépni a hajam, majd én is elkezdtem az övét.
-Ribanc, ezer év volt mire megcsináltam a hajam ezért megfizetsz!- ellöktem a kezét majd megpofoztam
-Ne sírjon a szád bazdmeg, szerinted nekem? Plusz most a sminkem is elkenődött! Neked is kéne több sminket használni, rádférne! Lehet ezért nem kellesz már Hongjoongnak!- mosolygott ördögien, majd ő is megpofozott.
-Esküszöm megöllek te ringyó!-
-Na gyere! Én meg a földbetiporlak!- mielőtt nekimentünk volna újra egymásnak kijött Hong és pár diák is mellette.

-Itt meg mi a büdös faszom folyik? Nem fog senki megölni meg földbetiporni senkit! Álljatok le mindketten! Szedjétek össze magatokat! Majd a hotelbe megbeszéljük mi volt!
Gyertek gyerekek menjünk be, meg ti is!- emelte fel a hangját Hongjoong, majd bement a diákokkal.
Az eszem megáll még ide se jött hozzám hogy jól vagyok-e vagy valami! Fú szétverem a fejét ennek is ha visszaértünk a hotelbe!

┈〖☆〗┈
ÍÍ hát tudom nem lett egy jó rész, de remélem tetszett azért!
-Ziz

♡ Azt hiszem, félreismertelek... ♡ seongjoong/matz ff. Where stories live. Discover now